Service Belsimpel
Geplaatst: 03 sep 2018 21:25
Ik raad Belsimpel ten zeerste af. Ze doen niet wat ze beloven. Mijn nieuwe telefoon was een week na ingang van mijn nieuwe abonnement al stuk. Hij is al twee keer terug geweest naar Samsung voor reparatie. Nog steeds stuk. Reactie klantenservice: De eerste keer doen ze niks de tweede keer gaan ze er echt wat aan doen. Wanneer de telefoon dan nog steeds stuk is krijg je een andere. Nou mooi niet. Nieuwe reactie: stuur hem nu naar ons hoofdkantoor dan gaan we er zelf naar kijken. En elke keer moet ik weer 25 minuten in de wacht zitten ( op mailtjes komt geen reactie), alles weer opnieuw installeren, hem weer resetten en hele dagen thuis blijven voor een slecht georganiseerde bezorging. Het is te erg voor woorden dat ze zo met klanten omgaan. ONBEGRIJPELIJK. NOOIT IETS KOPEN DAAR OF JE MOET GELD EN TIJD TEVEEL HEBBEN.