Pagina 1 van 1

HOSTWAY klant onvriendelijk

Geplaatst: 07 sep 2018 13:15
door RR Hoep
Ik heb al een paar keer problemen gehad met HOSTWAY Global Web Solution. Ook nu weer lag mijn SITE en die van een klant die ik onderhoud er uit. Nergens op hun SITE te vinden dat er een storing is. Dus bellen.

Als je hun belt wordt je in een wachtrij gezet. na ruim 20 minuten eindelijk aan de beurt.

En dan komt het ERGSTE. Je krijgt dan een bandje te horen dat je nog meer dan 30 minuten moet wachten en probeer het later nog eens en dan TUUT TUUT TUUT TUUT

Ik heb nu al 2 werkdagen hun geprobeerd te bellen en steeds het zelfde resultaat met een bandje aan het einde van mijn wachttijd.

Een SITE die ik onderhoud hebben ze naar een storing verleden week teruggezet en dat was een dag kopie van FEB 2018.
Dus 6 maanden werk naar de KL.....

NOG NOOIT ZO'N WAARDELOOS BEDRIJF MEEGEMAAKT ALS HOSTWAY

PROBEREN JULLIE HET EENS en horen jullie het zelf EN MISSCHIEN IETS VOOR TV

Re: HOSTWAY klant onvriendelijk

Geplaatst: 07 sep 2018 21:27
door sylvesterb
RR Hoep schreef:
07 sep 2018 13:15
Ik heb al een paar keer problemen gehad met HOSTWAY Global Web Solution. Ook nu weer lag mijn SITE en die van een klant die ik onderhoud er uit. Nergens op hun SITE te vinden dat er een storing is. Dus bellen.

Als je hun belt wordt je in een wachtrij gezet. na ruim 20 minuten eindelijk aan de beurt.

En dan komt het ERGSTE. Je krijgt dan een bandje te horen dat je nog meer dan 30 minuten moet wachten en probeer het later nog eens en dan TUUT TUUT TUUT TUUT

Ik heb nu al 2 werkdagen hun geprobeerd te bellen en steeds het zelfde resultaat met een bandje aan het einde van mijn wachttijd.

Een SITE die ik onderhoud hebben ze naar een storing verleden week teruggezet en dat was een dag kopie van FEB 2018.
Dus 6 maanden werk naar de KL.....

NOG NOOIT ZO'N WAARDELOOS BEDRIJF MEEGEMAAKT ALS HOSTWAY

PROBEREN JULLIE HET EENS en horen jullie het zelf EN MISSCHIEN IETS VOOR TV
Als je zo ontevreden bent waarom stap je dan niet over van deze low budget aanbieder? Dat je zelf sinds februari 2018 geen backup hebt gemaakt is natuurlijk erg dom, zeker voor iemand die pretendeert iemand zijn site te onderhouden. Wel netjes dat Hostway schijnbaar backup maakt, ondanks dat dit geen onderdeel is van de overeenkomst.