Pagina 1 van 1

Loewe Garantie

Geplaatst: 08 sep 2018 17:47
door keesenhan
In januari 2018 een Loewe TV gekocht omdat de vorige goed beviel. Helaas bleek het toestel allerlei mankementen te vertonen. Hij nam o.a. geprogrammeerde uitzendingen niet of maar gedeeltelijk op, Loewe is nu 8 maanden aan het proberen geweest het euvel te verhelpen waarbij ik actief moest medewerken om een paar keer per week via wifi een gegevens door te mailen, helaas zonder resultaat. Meende dat ik na 8 maanden recht had op een ander toestel, maar helaas hullen ze zich in stilzwijgen.

Re: Loewe Garantie

Geplaatst: 08 sep 2018 17:52
door sylvesterb
keesenhan schreef:
08 sep 2018 17:47
In januari 2018 een Loewe TV gekocht omdat de vorige goed beviel. Helaas bleek het toestel allerlei mankementen te vertonen. Hij nam o.a. geprogrammeerde uitzendingen niet of maar gedeeltelijk op, Loewe is nu 8 maanden aan het proberen geweest het euvel te verhelpen waarbij ik actief moest medewerken om een paar keer per week via wifi een gegevens door te mailen, helaas zonder resultaat. Meende dat ik na 8 maanden recht had op een ander toestel, maar helaas hullen ze zich in stilzwijgen.
Het heeft weinig zin ene toestel om te ruilen als er sprake is van een software probleem.

Re: Loewe Garantie

Geplaatst: 08 sep 2018 18:09
door alfatrion
Heb je de verkoper hierover aangeschreven?