Cadeaubon van Europarcs gekregen n.a.v. klacht maar daar wel €195 voor moeten betalen
Geplaatst: 09 sep 2018 18:29
Op 20/7/2018 kwamen wij ( gezin van 2 volw en 2 kinderen van 11 en 7 ) dan eindelijk na een jaar lang hard werken aan op Europarcs Resort Limburg. Bij aankomst in het huisje werden we enorm verrast.
De vriezer stond wagenwijd open en de vloer was **** en **** nat, er stond een klein emmertje onder maar die kon al het water niet aan. Blijkbaar was het de bedoeling dat dit moest worden opgeruimd? Er lag geen briefje bij dat er nog iemand het zou schoon komen maken en na een uurtje te hebben gewacht of er nog iemand kwam ( wat dus niet het geval was ) hebben wij dit zelf maar gedaan. Mijn man heeft dus nog een uur een vriezer uit staan schrapen en ik heb de keuken staan dweilen. Tijdens het inruimen van onze spullen kwamen we de rest van de gebreken tegen. Wij vroegen ons af of er uberhaubt wel schoongemaakt was, er lag wel een briefje dat ze geweest waren maar er was weinig te merken van het feit dat ze hadden schoongemaakt. Het bestek was ronduit smerig en daar zaten de etens resten nog op. Pakjes eten van de vorige bewoners lagen nog in de kastjes, de kinderen vonden nog wat vergeten speelgoed, in iedere hoek zaten smerige stof wolkjes. Nou ben ik echt niet moeilijk wat betreft een beetje stof hier en daar maar dit was gewoon vies. In de tuin waren 3 van de 4 tuinstoelen kapot, lekker buiten eten ging dus niet. Vanwege de enorme hitte wilde we de ramen open zetten om het enigszins wat te kunnen laten tochten. Helaas ging dit bijna niet omdat er vrijwel geen ramen waren die open gezet konden worden. Het was dus echt een broeikast. Op den duur was het ruim 34 graden! Wij snappen dat hun niets aan de warmte kunnen doen, daar kan niemand wat aan doen maar een beetje er voor zorgen dat zo'n huisje gelucht kan worden is niet teveel gevraagd toch? Zorg voor meer grote ramen die je open kan zetten en niet van die ini mini raampjes waar amper wind doorheen kan komen. Toen wij het raampje open wilde zetten in de douche zakte wij letterlijk door de vloer! De onder vloer in de douche was zo rot dat je er dus gewoon doorheen zakte. Levensgevaarlijk! Toen wij na een middag vol ergernissen even wat verkoeling gingen zoeken in het zwemmeer en weer terug kwamen in het huisje wilde we een lekkere verkoeling vinden onder de douche. Dit kon alleen gaf de CV continue na een douchebeurt een error aan. Als je dus een beetje warm water wilde schoot hij in die error waardoor er werkelijk ijs en ijskoud water uit kwam. Nu zul je denken '' Dat is toch lekker met deze temperaturen '' nou nee, geloof mij dat als het zo extreem koud is dat dat niet fijn douchen is. Na iedere douchebeurt moesten we dus de CV resetten. Erg irritant. Toen we de volgende dag wakker werden zijn we meteen naar de receptie gegaan om een melding te maken ( zaterdag dus ) er werd aangegeven dat ze het niet fijn vonden dat we op deze manier aan zijn gekomen en dat ze er voor zouden zorgen dat er die dag nog iemand langs zou komen om alle problemen te verhelpen en dat iemand van de receptie nog even zou bellen. We mochten als goedmakertje een kopje koffie halen in het restaurant. Prima dachten wij, netjes opgelost en we wachten het gewoon af. Na een dag vol pret met de kinderen aan het zwemmeer en met het animatie team kwamen wij weer terug in het huisje voor het avond eten. Wat bleek, er was niemand langs geweest en we hadden ook geen telefoontje gehad van de receptie. Oke kan gebeuren. Wij zondag ochtend dus weer naar de receptie en weer melden. Wederom werd er aangegeven dat er die dag ( zondag ) dus weer iemand zou langs komen en dat ze van de receptie nog even zouden bellen. Je voelt hem al aankomen, aan het einde van de dag was er weer niemand langs gekomen en weer geen telefoontje van de receptie. Toen wij enigszins geïrriteerd op maandag weer een melding maakte werd weer het zelfde riedeltje gemeld. Eindelijk kwam er dan rond een uurtje of 17:00 iemand langs, toevallig waren wij thuis en de meneer gaf aan dat hij de CV wel even zou bij vullen en dat dat misschien werkt voor de storing. Hij heeft netjes de stoelen vervangen en hij schrok zich een ongeluk in de douche. Hij haalde de tegel eruit en constateerde dus dat het allemaal rot was, hij raadde ons aan om extra voorzichtig te zijn omdat er vast meer tegels door konden zakken. Hij kon daar op dat moment niets aan doen want die hele vloer moest er uit en opnieuw gelegd worden. Dinsdag zijn we de hele dag weer op pad geweest en toen we thuis kwamen en weer wilde douchen schoot weer de CV in storing. De receptie was inmiddels al dicht dus op woensdag ochtend meteen weer naar de receptie. WEER het zelfde riedeltje, weer excuses en weer zou er iemand langs komen. Ik was er helemaal klaar mee, elke dag de zelfde dingen moeten melden waar niet op word gereageerd gaf mij het gevoel niet serieus te worden genomen. Heb ik ook duidelijk gezegd maar volgens mij doet het ze helemaal niks daar achter de receptie. Uiteindelijk is er ( heel verrassend ) weer niemand gekomen.
De vriezer stond wagenwijd open en de vloer was **** en **** nat, er stond een klein emmertje onder maar die kon al het water niet aan. Blijkbaar was het de bedoeling dat dit moest worden opgeruimd? Er lag geen briefje bij dat er nog iemand het zou schoon komen maken en na een uurtje te hebben gewacht of er nog iemand kwam ( wat dus niet het geval was ) hebben wij dit zelf maar gedaan. Mijn man heeft dus nog een uur een vriezer uit staan schrapen en ik heb de keuken staan dweilen. Tijdens het inruimen van onze spullen kwamen we de rest van de gebreken tegen. Wij vroegen ons af of er uberhaubt wel schoongemaakt was, er lag wel een briefje dat ze geweest waren maar er was weinig te merken van het feit dat ze hadden schoongemaakt. Het bestek was ronduit smerig en daar zaten de etens resten nog op. Pakjes eten van de vorige bewoners lagen nog in de kastjes, de kinderen vonden nog wat vergeten speelgoed, in iedere hoek zaten smerige stof wolkjes. Nou ben ik echt niet moeilijk wat betreft een beetje stof hier en daar maar dit was gewoon vies. In de tuin waren 3 van de 4 tuinstoelen kapot, lekker buiten eten ging dus niet. Vanwege de enorme hitte wilde we de ramen open zetten om het enigszins wat te kunnen laten tochten. Helaas ging dit bijna niet omdat er vrijwel geen ramen waren die open gezet konden worden. Het was dus echt een broeikast. Op den duur was het ruim 34 graden! Wij snappen dat hun niets aan de warmte kunnen doen, daar kan niemand wat aan doen maar een beetje er voor zorgen dat zo'n huisje gelucht kan worden is niet teveel gevraagd toch? Zorg voor meer grote ramen die je open kan zetten en niet van die ini mini raampjes waar amper wind doorheen kan komen. Toen wij het raampje open wilde zetten in de douche zakte wij letterlijk door de vloer! De onder vloer in de douche was zo rot dat je er dus gewoon doorheen zakte. Levensgevaarlijk! Toen wij na een middag vol ergernissen even wat verkoeling gingen zoeken in het zwemmeer en weer terug kwamen in het huisje wilde we een lekkere verkoeling vinden onder de douche. Dit kon alleen gaf de CV continue na een douchebeurt een error aan. Als je dus een beetje warm water wilde schoot hij in die error waardoor er werkelijk ijs en ijskoud water uit kwam. Nu zul je denken '' Dat is toch lekker met deze temperaturen '' nou nee, geloof mij dat als het zo extreem koud is dat dat niet fijn douchen is. Na iedere douchebeurt moesten we dus de CV resetten. Erg irritant. Toen we de volgende dag wakker werden zijn we meteen naar de receptie gegaan om een melding te maken ( zaterdag dus ) er werd aangegeven dat ze het niet fijn vonden dat we op deze manier aan zijn gekomen en dat ze er voor zouden zorgen dat er die dag nog iemand langs zou komen om alle problemen te verhelpen en dat iemand van de receptie nog even zou bellen. We mochten als goedmakertje een kopje koffie halen in het restaurant. Prima dachten wij, netjes opgelost en we wachten het gewoon af. Na een dag vol pret met de kinderen aan het zwemmeer en met het animatie team kwamen wij weer terug in het huisje voor het avond eten. Wat bleek, er was niemand langs geweest en we hadden ook geen telefoontje gehad van de receptie. Oke kan gebeuren. Wij zondag ochtend dus weer naar de receptie en weer melden. Wederom werd er aangegeven dat er die dag ( zondag ) dus weer iemand zou langs komen en dat ze van de receptie nog even zouden bellen. Je voelt hem al aankomen, aan het einde van de dag was er weer niemand langs gekomen en weer geen telefoontje van de receptie. Toen wij enigszins geïrriteerd op maandag weer een melding maakte werd weer het zelfde riedeltje gemeld. Eindelijk kwam er dan rond een uurtje of 17:00 iemand langs, toevallig waren wij thuis en de meneer gaf aan dat hij de CV wel even zou bij vullen en dat dat misschien werkt voor de storing. Hij heeft netjes de stoelen vervangen en hij schrok zich een ongeluk in de douche. Hij haalde de tegel eruit en constateerde dus dat het allemaal rot was, hij raadde ons aan om extra voorzichtig te zijn omdat er vast meer tegels door konden zakken. Hij kon daar op dat moment niets aan doen want die hele vloer moest er uit en opnieuw gelegd worden. Dinsdag zijn we de hele dag weer op pad geweest en toen we thuis kwamen en weer wilde douchen schoot weer de CV in storing. De receptie was inmiddels al dicht dus op woensdag ochtend meteen weer naar de receptie. WEER het zelfde riedeltje, weer excuses en weer zou er iemand langs komen. Ik was er helemaal klaar mee, elke dag de zelfde dingen moeten melden waar niet op word gereageerd gaf mij het gevoel niet serieus te worden genomen. Heb ik ook duidelijk gezegd maar volgens mij doet het ze helemaal niks daar achter de receptie. Uiteindelijk is er ( heel verrassend ) weer niemand gekomen.