Ik kan het niet anders dan oplichting noemen !!!
ik heb zelf home en ben best tevreden daarover zodat ik dus een kennis daarnaar toe verwezen heb voor een aansluitpakket
ook al met het oog op de nog lopende aanbieding gratis aansluitpakket en twee maanden gratis internet wat schertst mijn verbazing dat ik de rekening onder mijn neus kreeg van €99.00 euro
en geen gratis maanden dit was op 09-07-2004 terwijl op internet de aanbieding staat tot 11-07-2004 een telefoontje naar home leverde de mededeling op dat ze ervan wisten en al veel klachten erover hadden gehad maar je moet niet verder zeuren zij vonden dat de aktie al een week voorbij was zo kun je het ook doen blijkbaar
ik voel me behoorlijk rot tegenover mijn kennis er zijn zoveel aanbieders pakt hij er op mijn aanraden net een waarvoor hij €99.00 moet neertellen
vraag me toch af of dit zomaar kan zo dit lucht op.[/u][/b]
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] oplichting door home internet aanbieder
Re: oplichting door home internet aanbieder
her kenmerkende van elke actie is dat die een begin - en een einddatum hebben.Als er dus een actie loopt dan moet je met aanmelden of kopen wachten tot de startdatum van de actie en ervoor zorgen dat je voor de actie beëindigd wordt ervan geprofiteerd hebt. De acties van de supermarkt lopen ook tot en met zaterdag (of zondag in die plaatsen waar de supermarkt ook op die dag is geopend), maar op als op maandagmorgen om 8 uur de winkel weer opengaat voor de nieuwe week rekent de kassa de normale prijs af en niet de actieprijs van de voorafgaande week.
Re: oplichting door home internet aanbieder
Hij stelt hier toch dat hij juist binnen de tijden valt?
@home lijkt dus andere data te hanteren dan ze op hun webpagina uitdragen. En dat is natuurlijk niet netjes/eerlijk.
@home lijkt dus andere data te hanteren dan ze op hun webpagina uitdragen. En dat is natuurlijk niet netjes/eerlijk.