Koop- of huurcontract nodig voor abonnement Delta?
Geplaatst: 15 sep 2018 13:49
Graag leg ik een vreemde situtatie (mijn inziens) aan u voor:
Wij wonen in Zeeland en hebben altijd energie van Delta gehad. Gas, Elektra en Water. Drie jaar geleden zijn wij overgestapt op een andere aanbieder voor gas en electra. Water is inmiddels overgenomen door een bedrijf in Rotterdam. De afgelopen 3 jaar zijn wij geen klant geweest van Delta.
Nu zouden wij een internet abo willen afnemen omdat het via de telefoonkabel zo enorm traag is max 11 mbps en Delta beloofd 100mbps. Dus wilde ik mij aanmelden bij Delta. Dat lukte niet per website, ik kreeg een melding dat ik de klantenservice moet bellen.
Toen ik dat in de avond deed kreeg ik een meneer die precies wist wie wij zijn en zelfs ons klantnummer aan ons kon geven. Hij noemde ook mijn mans achternaam. Hij kon niet zien waarom ik deze melding kreeg. Het enige wat hij kon zien dat ik een koop of huurcontract bij een nieuw contract moest overleggen. Dat bevreemd mij enorm. Ze weten toch wie wij zijn, wij zijn jarenlang klant geweest. We wonen al 13 jaar op dit adres.
Men kon mij niet uitleggen waarom het noodzakelijk was. Hebben meerdere mensen dit ook bij Delta Zeeland meegemaakt? Wat zou de reden zijn van dit omslachtig gedoe? We praten over een internetabo????
Wij wonen in Zeeland en hebben altijd energie van Delta gehad. Gas, Elektra en Water. Drie jaar geleden zijn wij overgestapt op een andere aanbieder voor gas en electra. Water is inmiddels overgenomen door een bedrijf in Rotterdam. De afgelopen 3 jaar zijn wij geen klant geweest van Delta.
Nu zouden wij een internet abo willen afnemen omdat het via de telefoonkabel zo enorm traag is max 11 mbps en Delta beloofd 100mbps. Dus wilde ik mij aanmelden bij Delta. Dat lukte niet per website, ik kreeg een melding dat ik de klantenservice moet bellen.
Toen ik dat in de avond deed kreeg ik een meneer die precies wist wie wij zijn en zelfs ons klantnummer aan ons kon geven. Hij noemde ook mijn mans achternaam. Hij kon niet zien waarom ik deze melding kreeg. Het enige wat hij kon zien dat ik een koop of huurcontract bij een nieuw contract moest overleggen. Dat bevreemd mij enorm. Ze weten toch wie wij zijn, wij zijn jarenlang klant geweest. We wonen al 13 jaar op dit adres.
Men kon mij niet uitleggen waarom het noodzakelijk was. Hebben meerdere mensen dit ook bij Delta Zeeland meegemaakt? Wat zou de reden zijn van dit omslachtig gedoe? We praten over een internetabo????