Ervaring met leapp
Geplaatst: 18 sep 2018 11:41
Hierbij deel ik mijn ervaringen met het bedrijf leapp dat o.a. tweedehands mobieltjes verkoopt.
Ik heb een klacht over de reparatie van mijn mobieltje
Ik sinds vorig jaar november een tweedehands Apple mobieltje dat ik bij leapp kocht.
Meer dan vier weken geleden bracht ik mijn mobieltje ter reparatie naar leapp. Ik kreeg de toezegging dat het binnen twee weken (2) klaar zou zijn. De reparatie valt nog onder de garantie.
Na ongeveer drie weken niks gehoord te hebben neem ik contact met leapp op.
Om te horen dat het mobieltje nog steeds in reparatie is en dart ze me niet kunnen vertellen wanneer hij klaar is.
En nee, ol kan tijdeljk geen leenmobiel krijgen.
Na meer dan drie (3) weken laten ze me per email weten dat het in totaal zo'n zes (6) weken kan gaan duren.
En nog bieden ze geen vervangend leenmobieltje aan.
Ik zit inmiddels een maand zonder telefoon!
Het gaat volgens leapp tot 29 september duren.
Dat is 6 weken voor een reparatie waar normaal 2 weken voor staat!
Wat een service!
Wat kan ik hier tegen doen?
Ik heb een klacht over de reparatie van mijn mobieltje
Ik sinds vorig jaar november een tweedehands Apple mobieltje dat ik bij leapp kocht.
Meer dan vier weken geleden bracht ik mijn mobieltje ter reparatie naar leapp. Ik kreeg de toezegging dat het binnen twee weken (2) klaar zou zijn. De reparatie valt nog onder de garantie.
Na ongeveer drie weken niks gehoord te hebben neem ik contact met leapp op.
Om te horen dat het mobieltje nog steeds in reparatie is en dart ze me niet kunnen vertellen wanneer hij klaar is.
En nee, ol kan tijdeljk geen leenmobiel krijgen.
Na meer dan drie (3) weken laten ze me per email weten dat het in totaal zo'n zes (6) weken kan gaan duren.
En nog bieden ze geen vervangend leenmobieltje aan.
Ik zit inmiddels een maand zonder telefoon!
Het gaat volgens leapp tot 29 september duren.
Dat is 6 weken voor een reparatie waar normaal 2 weken voor staat!
Wat een service!
Wat kan ik hier tegen doen?