Shamrock Cottages Ltd. (UK) : twee huisjes voor de prijs van DRIE !!!
Geplaatst: 18 sep 2018 17:21
Bij Shamrock Cottages Ltd. (UK) hebben wij deze zomer twee verschillende vakantiehuisjes gehuurd in (uitereraard) twee verschillende weken. De perioden die wij opgaven in onze boeking waren juist en ook in hun mails van zowel 3 april (bevestiging boeking) als die van 4 april (bevestiging ontvangst van de waarborgsom) stonden de gegevens juist vermeld.
Dan ga je er van uit dat Shamrock Cottages Ltd. alles juist heeft staan in zijn boekingsysteem, maar bij een derde mail hoorde echter ook een bijlage en hierin stond de verkeerde periode vermeld.
Helaas ontdekten we dit pas een week voor vertrek. We hebben die zondag direkt een mail gestuurd en gingen er eigenlijk nog vanuit dat het slechts een typefout was. De volgende dag kregen we geen reactie, dus belden we zelf. Ze hadden onze mail wel ontvangen en het was geen typefout. Hoe dit had kunnen gebeuren wisten ze niet, maar wat wel duidelijk was dat het ons probleem was. Wij hadden nu twee huisjes voor dezelfde week.
We hebben dus uit pure nood een derde huisje moeten huren en betalen. Na onze vakantie bleek dat ze het niet gebruikte huisje niet alsnog hadden kunnen verhuren en we kregen ons geld niet terug.
We hadden ook al ABTOT (Engelse instantie voor reisgeschillen waarbij zij zijn aangesloten) ingeschakeld en zij gaven aan dat ze niet konden voorstellen dat Shamrock Cottages niet met een passend tegenvoorstel zou komen. Helaas blijven ze alle verantwoordelijkheid van zich afschuiven. Wij hadden de bijlage beter moeten lezen.
Wij vinden het echter een groot verschil dat we eerst al tot 2x toe een bevestiging met de juiste gegevens ontvangen en dat in de derde mail de gegevens alsnog onjuist staan.
Op hun website schrijft Shamrock Cottages trots over hun "efficiente boekingsysteem", maar hierover hebben wij onze twijfels aangezien dit ons tot nu toe ruim 800 EUR heeft gekost.
Dan ga je er van uit dat Shamrock Cottages Ltd. alles juist heeft staan in zijn boekingsysteem, maar bij een derde mail hoorde echter ook een bijlage en hierin stond de verkeerde periode vermeld.
Helaas ontdekten we dit pas een week voor vertrek. We hebben die zondag direkt een mail gestuurd en gingen er eigenlijk nog vanuit dat het slechts een typefout was. De volgende dag kregen we geen reactie, dus belden we zelf. Ze hadden onze mail wel ontvangen en het was geen typefout. Hoe dit had kunnen gebeuren wisten ze niet, maar wat wel duidelijk was dat het ons probleem was. Wij hadden nu twee huisjes voor dezelfde week.
We hebben dus uit pure nood een derde huisje moeten huren en betalen. Na onze vakantie bleek dat ze het niet gebruikte huisje niet alsnog hadden kunnen verhuren en we kregen ons geld niet terug.
We hadden ook al ABTOT (Engelse instantie voor reisgeschillen waarbij zij zijn aangesloten) ingeschakeld en zij gaven aan dat ze niet konden voorstellen dat Shamrock Cottages niet met een passend tegenvoorstel zou komen. Helaas blijven ze alle verantwoordelijkheid van zich afschuiven. Wij hadden de bijlage beter moeten lezen.
Wij vinden het echter een groot verschil dat we eerst al tot 2x toe een bevestiging met de juiste gegevens ontvangen en dat in de derde mail de gegevens alsnog onjuist staan.
Op hun website schrijft Shamrock Cottages trots over hun "efficiente boekingsysteem", maar hierover hebben wij onze twijfels aangezien dit ons tot nu toe ruim 800 EUR heeft gekost.