Postnl meerdere klachten over bezorging
Geplaatst: 20 sep 2018 17:27
We hebben de laatste 2 maanden nu 2 keer een beschadigd pakketje binnen gekregen.
Als we dan een klacht indienen krijgen we te horen was niet verzekerd verzonden u kunt alleen contact zoeken met de verzender.
Beetje vreemd want die kan er niks aan doen als de bezorger iets door de brievenbus duwt dat eigenlijk niet past.
Dat is toch echt iets dat Postnl veroorzaakt in mijn ogen.
Vandaag krijgt mijn partner een mail dat er iets in Nederland is aangekomen van Alliexpress dus.
Zet het in de Postnlapp voor de track en trace, wat schets onze verbazing kan afgehaald worden bij een ophaal punt.
In een totaal andere wijk als wij wonen, maar er is niet eens een bezorger aan de deur geweest er ligt dus ook geen briefje in de brievenbus.
Het is dus eigenlijk gelukkig dat mijn partner het in de app zet anders weten we niet eens dat het daar ligt.
Postnl heeft hier naar mijn idee toch een bezorg plicht dat ze het zeker 1 maal moeten aanbieden.
Volgens mij gaat het niet echt goed bij Postnl bezig en verschuilen zich achter hun dikke muren want als je een klacht indient doen ze er niks mee.
wordt tijd de daar eens een nieuwe leiding komt te zitten die wel de boel op orde kan brengen.
Als we dan een klacht indienen krijgen we te horen was niet verzekerd verzonden u kunt alleen contact zoeken met de verzender.
Beetje vreemd want die kan er niks aan doen als de bezorger iets door de brievenbus duwt dat eigenlijk niet past.
Dat is toch echt iets dat Postnl veroorzaakt in mijn ogen.
Vandaag krijgt mijn partner een mail dat er iets in Nederland is aangekomen van Alliexpress dus.
Zet het in de Postnlapp voor de track en trace, wat schets onze verbazing kan afgehaald worden bij een ophaal punt.
In een totaal andere wijk als wij wonen, maar er is niet eens een bezorger aan de deur geweest er ligt dus ook geen briefje in de brievenbus.
Het is dus eigenlijk gelukkig dat mijn partner het in de app zet anders weten we niet eens dat het daar ligt.
Postnl heeft hier naar mijn idee toch een bezorg plicht dat ze het zeker 1 maal moeten aanbieden.
Volgens mij gaat het niet echt goed bij Postnl bezig en verschuilen zich achter hun dikke muren want als je een klacht indient doen ze er niks mee.
wordt tijd de daar eens een nieuwe leiding komt te zitten die wel de boel op orde kan brengen.