Luxebedden.nl / Swiss sense - klantvriendelijkheid bestaat niet
Geplaatst: 21 sep 2018 16:51
In de winkel in Rotterdam Alexandrium een compleet bed besteld: twee matrassen, 2 elektrische lattenbodems, poten en een ombouw met hoofdbord. Prima geholpen trouwens. Dit was op 2 juni 2018. Beloofde levertijd: 9 weken maximaal. Dus levering uiterlijk 4 augustus.
9 weken later bleef het verdacht stil.. toch maar even bellen. Krijg je Swiss Sense aan de telefoon. De reactie: sorry, het loopt twee weken uit. Gevraagd of ze mij op de hoogte wilden houden voortaan. Twee weken later.. je raadt het al, het blijft stil. Weer bellen, weer twee weken uitstel. Weer gevraagd of ze voortaan even kunnen bellen. Dit heeft zich nog twee keer herhaalt, en uiteindelijk een mail dat de bestelling binnen is en of ik ze even kan bellen om een leveringsafspraak te maken (16 weken verder en ik ben NOOIT gebeld door noch Luxebedden.nl, noch Swiss Sense). Inmiddels was mij aan de telefoon wel een compensatie aangeboden, de hoogte daarvan zou worden vastgesteld als duidelijk was wat de precieze uitloop was.
Vooruit, 18 september komt men leveren. Oeps, per ongeluk een ombouw van 200cm in plaats van 210cm. Dus matrassen en lattenbodems achtergelaten en de ombouw weer meegenomen. Dat moet toch snel geregeld worden denk je.
Volgende dag een mail: uw bestelling, een ombouw van 210cm, levertijd 9 weken (!!!).
Ik heb bewust een paar dagen gewacht, men zal toch wel contact met mij opnemen om minstens excuses aan te bieden en afspraken te maken?? Het bleef helaas stil. Het lijkt wel alsof het bedrijf geen telefoon heeft. Dus zelf maar weer gebeld, ja sorry meneer, we kunnen u een compensatie bieden van 150 euro... op een bedrag van bijna 2600 euro. Die heb ik uiteraard geweigerd. Ik ben benieuwd hoelang het duurt voor de ombouw geleverd wordt. En of ze mijn telefoonnummer inmiddels hebben gevonden.
1 tip: stap deze winkel nooit binnen.
9 weken later bleef het verdacht stil.. toch maar even bellen. Krijg je Swiss Sense aan de telefoon. De reactie: sorry, het loopt twee weken uit. Gevraagd of ze mij op de hoogte wilden houden voortaan. Twee weken later.. je raadt het al, het blijft stil. Weer bellen, weer twee weken uitstel. Weer gevraagd of ze voortaan even kunnen bellen. Dit heeft zich nog twee keer herhaalt, en uiteindelijk een mail dat de bestelling binnen is en of ik ze even kan bellen om een leveringsafspraak te maken (16 weken verder en ik ben NOOIT gebeld door noch Luxebedden.nl, noch Swiss Sense). Inmiddels was mij aan de telefoon wel een compensatie aangeboden, de hoogte daarvan zou worden vastgesteld als duidelijk was wat de precieze uitloop was.
Vooruit, 18 september komt men leveren. Oeps, per ongeluk een ombouw van 200cm in plaats van 210cm. Dus matrassen en lattenbodems achtergelaten en de ombouw weer meegenomen. Dat moet toch snel geregeld worden denk je.
Volgende dag een mail: uw bestelling, een ombouw van 210cm, levertijd 9 weken (!!!).
Ik heb bewust een paar dagen gewacht, men zal toch wel contact met mij opnemen om minstens excuses aan te bieden en afspraken te maken?? Het bleef helaas stil. Het lijkt wel alsof het bedrijf geen telefoon heeft. Dus zelf maar weer gebeld, ja sorry meneer, we kunnen u een compensatie bieden van 150 euro... op een bedrag van bijna 2600 euro. Die heb ik uiteraard geweigerd. Ik ben benieuwd hoelang het duurt voor de ombouw geleverd wordt. En of ze mijn telefoonnummer inmiddels hebben gevonden.
1 tip: stap deze winkel nooit binnen.