De Reclame Code Commissie tikte afgelopen week touroperator Corendon publiekelijk op de vingers wegens misleiding van consumenten. Vanavond reageert Corendon in Radar op de uitspraak. De reisorganisatie is van mening dat zij in overeenstemming hebben gehandeld met de geldende voorwaarden. Volgens Corendon-directeur Steven van der Heijden is het dan ook oneerlijk dat zijn organisatie zo publiekelijk aan de schandpaal wordt genageld. Maar wat kun je als consument nu met zo’n oordeel van de Reclame Code Commissie? En wat kun je doen als je zelf wordt geconfronteerd met oneerlijke prijzen?
Maandag 1 oktober 2018 in Radar, om 20:30 uur bij AVROTROS op NPO 1
Lees meer: https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/ ... 1-10-2018/
Heb jij ervaring met oneerlijke prijzen? Laat het ons hieronder weten.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Misleidende reclame van Corendon
Re: Misleidende reclame van Corendon
Maar daar staat ook verder niets over misleiding en oneerlijke prijzen......lees meer...
Re: Misleidende reclame van Corendon
Dat klopt, andere verplichtingen....Maar anders kijkt u misschien niet
Re: Misleidende reclame van Corendon
Blijkbaar wordt bedoeld: oneerlijke handelspraktijken; b.v. https://www.consuwijzer.nl/thema/wet-on ... praktijken