Phonehouse vergoed eigen fout niet
Geplaatst: 02 okt 2018 20:40
ik heb mijn iphone 7 in 2016 gekocht in de phonehouse in Raalte. toen mijn iphone kapot was ben ik naar de phonehouse zwolle gegaan, deze gaf mij als optie om naar Card service te gaan omdat deze werkt in dienst van Apple en omdat mij lijkt dat Phonehouse weet wat ze zeggen heb ik dit gedaan. hier hebben ze daar mijn iphone omgeruild voor een nieuwe met een ander iMei nummer. hier kreeg ik een papier van omruiling. nu is mijn nieuwe iphone 7 moederbord kapot. nu wil ik dit laten maken weer bij card service en deze zegt van als je naar je verkooppunt gaat heb je garantie van 2 jaar (consumentengarantie). dus ik ga weer naar de phonehouse en deze geeft mij geen garantie omdat deze is omgeruild. ik geef ze het papier van omruil maar dit is niet genoeg. bij de phonehouse zeggen ze dat zijn collega mij hier nooit na toe had mogen sturen (maar hoe moet ik dat weten?) . na een maand mijn telefoon in geleverd te hebben heb ik mijn telefoon terug en is er niks mee gedaan. Ik word van het kastje naar de muur gesleept. ik kreeg als advies om een nieuwe maar te kopen. maar over 8 maand kan ik verlengen. niemand van phonehouse die er moeite voor doet. hoofdkantoor wat niets doet. Terwijl ik er van uit mag gaan als consument dat ik goed advies krijg en ze mij op een respectvolle manier serieus nemen.