| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kan de Belastingrechter een verminderings-aanslag vernietigen?
Re: Kan de Belastingrechter een verminderings-aanslag vernietigen?
Tegen een definitieve aanslag kunt u bezwaar maken en als de uitspraak u niet bevalt, kunt u ook nog in beroep.
https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/ ... op-bezwaar
Maar ik begrijp niet wat u bedoelt met een verminderingsaanslag.
https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/ ... op-bezwaar
Maar ik begrijp niet wat u bedoelt met een verminderingsaanslag.
Is deze vraag ook fictie ?.
Holy53
vindt dit leuk
Hoe ziet je procesgang er tot nu toe uit? Over welke uitspraak (van welke instantie) heb je het nu?
dan is het klaar toch? wanneer je geen gebruik hebt gemaakt van cassatie- mogelijkheid.
Dus de uitspraak is blijkbaar voor tweeërlei uitleg vatbaar?
Ok, helder. Kan je kort en krachtig uitleggen wat er (letterlijk) in het arrest staat, welke uitleg jij eraan geeft en welke uitleg de fiscus? Dan kan er daarna gericht geadviseerd worden.
Is procederen je hobby? 
-
Theotrucker
Toeslagen volgen de aanslag inkomstenbelasting, in ieder geval wat betreft het belastbaar inkomen.
Maar als u niet wilt vertellen waar het over gaat, is het wel moeilijk, zo niet onmogelijk, advies te geven.
Maar als u niet wilt vertellen waar het over gaat, is het wel moeilijk, zo niet onmogelijk, advies te geven.
Zelf procederen verzuurt, maar advocaten zijn onbetaalbaar, dus het is kiezen voor zelfhulp, of berusten in tienduizenden euros verlies..
Dit snap ik dus eventjes niet . Volgens jouw schrijven heb je recht op tienduizenden euro s , en je bent er van overtuigd dat je er recht op hebt . dan is de keus toch niet zo moeilijk om een advocaat te nemen , al kost deze 15000,00 euro ,dan heb je in ieder geval wat, doe je niets dan heb je helemaal niets ,toch .
Maar je hebt nu twee problemen met de belastingdienst, komt een beetje vreemd over gezien jouw eerdere topics,
Dit snap ik dus eventjes niet . Volgens jouw schrijven heb je recht op tienduizenden euro s , en je bent er van overtuigd dat je er recht op hebt . dan is de keus toch niet zo moeilijk om een advocaat te nemen , al kost deze 15000,00 euro ,dan heb je in ieder geval wat, doe je niets dan heb je helemaal niets ,toch .
Maar je hebt nu twee problemen met de belastingdienst, komt een beetje vreemd over gezien jouw eerdere topics,
Dat is geen ongeschreven regel. Dat is hooguit strategisch.venantius schreef: ↑10 okt 2018 16:51Zolang de kwestie in de parallelzaak een belangrijke rol speelt, is ongeschreven regel er dan openbaar niet mee naar buiten te treden.
De kwestie als zodanig, hoeft ook geen rol te spelen voor mijn algemene vraag of bij interpretatiegeschil de rechter nader kan beslissen.
De kwestie speelt nu juist wel een rol, anders vraag ik er niet naar. De aard van het interpretatieverschillen bepaalt of er mogelijk nog routes te volgen zijn.
Maar waarom opent u dan een topic?