Pagina 1 van 1

Loze beloftes van Tele2 en VolkerWessels

Geplaatst: 17 okt 2018 18:31
door janTottenham66
Goedeavond,ik wil even doorgeven dat mijn beste kameraad al bijna 3 weken geen
vaste telefonie heeft.dit heeft hij via Tele 2 en 2 weken geleden is er iemand van
Kpn geweest ,en die heeft alles doorgemeten,en wat bleek ? ergens zijn alle kabels
verrrot en de man die daar aanwezig was belde mij met de mededeling dat een
week later mensen zouden komen van Volkert-Wessels.hij heeft daar een vrije dag
voor genomen maar er is helemaal niemand geweest !!!.ik heb al VELE KEREN naar
Tele 2 gebeld,en dan word er gezegd,we sturen het signaal naar kpn door of er
word gezegd:ze zijn er mee bezig.ik weet niet meer wat ik geloven moet en heb
voor hem ook de automatische incasso stopgezet,laat de acceptgiro kaarten maar
komen,heb het idee dat niemand van de twee verantwoordelijk wil zijn.er werd
ook nog gezegd dat het in een defecte stroomverdeler zat ??,maar de reperatie
duurt dan toch,aanstaande vrijdag 19-10-2018 precies geen 3 weken,ben het
helemaal zat,vooral omdat ik telkens hwet zelfde verhaal moet zeggen.hebben
meer mensen dit probleem? :evil: :evil:

Re: Loze beloftes van Tele2 en VolkerWessels

Geplaatst: 18 okt 2018 13:32
door mahadma
heb voor hem ook de automatische incasso stopgezet,

Of dit nu zo verstandig is weet ik niet. Tele2 heeft een strak incassobeleid. Ga schriftelijk/per email in de slag.

Re: Loze beloftes van Tele2 en VolkerWessels

Geplaatst: 18 okt 2018 13:40
door Theotrucker
Als de automatische incasso gestopt wordt stuurt tele2 geen acceptgiro. Ze zijn erg snel met incassobureau. De klacht zal toch naar tele2 moeten. Gebruik het forum.

Re: Loze beloftes van Tele2 en VolkerWessels

Geplaatst: 18 okt 2018 13:55
door berndv
Is er ook gezegd dat er vrij genomen moest worden? Als ik dit zo lees zit er een probleem ergens met de kabels onder de grond, aangezien VolkerWessels er bij moet komen. Als het probleem bij het ISRA zat dan had een monteur van KPN dit zelf opgelost.

En ik heb geen idee wat u wilt bereiken met het stopzetten van de incasso, behalve moeizame incassotrajecten. De financiele afdeling zal op basis van het stopzetten van de incasso geen contact opnemen met de technische afdeling om hen aan te sporen harder te werken.

Re: Loze beloftes van Tele2 en VolkerWessels

Geplaatst: 18 okt 2018 17:16
door wilhelmima1
En wat betreft Volker Wessels, dat is Infra en daar zitten heel andere termijnen voor als het gaat om gaatjes graven oid.

Re: Loze beloftes van Tele2 en VolkerWessels

Geplaatst: 18 okt 2018 17:57
door sjohie
janTottenham66 schreef:
17 okt 2018 18:31
Goedeavond,ik wil even doorgeven dat mijn beste kameraad al bijna 3 weken geen
vaste telefonie heeft.dit heeft hij via Tele 2 en 2 weken geleden is er iemand van
Kpn geweest ,en die heeft alles doorgemeten,en wat bleek ? ergens zijn alle kabels
verrrot en de man die daar aanwezig was belde mij met de mededeling dat een
week later mensen zouden komen van Volkert-Wessels.hij heeft daar een vrije dag
voor genomen maar er is helemaal niemand geweest !!!.ik heb al VELE KEREN naar
Tele 2 gebeld,en dan word er gezegd,we sturen het signaal naar kpn door of er
word gezegd:ze zijn er mee bezig.ik weet niet meer wat ik geloven moet en heb
voor hem ook de automatische incasso stopgezet,laat de acceptgiro kaarten maar
komen,heb het idee dat niemand van de twee verantwoordelijk wil zijn.er werd
ook nog gezegd dat het in een defecte stroomverdeler zat ??,maar de reperatie
duurt dan toch,aanstaande vrijdag 19-10-2018 precies geen 3 weken,ben het
helemaal zat,vooral omdat ik telkens hwet zelfde verhaal moet zeggen.hebben
meer mensen dit probleem? :evil: :evil:
Voordat een aannemer (VolkerWessels) mag gaan graven in de openbare ruimte van een gemeente namens hun opdrachtgever (KPN, eigenaar van de kabel) om die "verrotte kabels" te vervangen, moeten ze eea zelf inplannen. Vervolgens dienen ze een MOOR-melding te doen bij de gemeente om in hun openbare ruimte te mogen graven, alle gestelde mitsen en maren daar uit voortkomend af te handelen, evt een milieuhygiënische quick scan te doen om er voor te zorgen dat hun medewerkers niet in asbest verontreinigde grond aan het werk zijn, dan moeten ze ook nog graafmelding bij het KLIC doen, om graafschade aan andere kabels en leidingen te voorkomen, en al dié mitsen maren af te handelen. Afhankelijk van de situatie moeten ze misschien nog toegang tot de centrale huisaansluiting regelen via een verhuurder of VvE als het een appartementencomplex betreft, en zo verder.

Kortom, dit kan als het allemaal even niet zo vlot gaat, wel een X aantal weken duren.

Re: Loze beloftes van Tele2 en VolkerWessels

Geplaatst: 18 okt 2018 19:23
door wilhelmima1
Aantal weken :lol: Zeg maar gerust maanden :mrgreen: