Hertz geeft borg niet zelf terug ondanks netjes inleveren auto
Geplaatst: 21 okt 2018 08:19
In augustus 2018 via Transavia een auto gehuurd bij HERTZ, moest € 700.- borg betalen, bij inlevering zonder schade e.d. zou de borg binnen 2 dagen via de creditcard (Visa) worden gerestitueerd. Het duurde geen 2 dagen maar 30 dagen. Klacht ingediend bij Cartrawler/Transavia en tot 3x toe bij HERTZ ze bleven onbeantwoord. Bij VISA navraag gedaan, daar werd mij medegedeeld, dat deze klacht over HERTZ bij hen bekend was.
Via Transavia in september j.l. wederom een auto gehuurd bij HERTZ, deelde mijn klacht over de borg wederom aan de medewerker aan de balie mee. Mijnheer !!! dit heb ik nog nooit gehoord, zij gaf mij nog haar persoonlijke mailadres voor het gval het deze keer weer mis zou gaan. Auto na 1 week schadevrij, schoon en afgetankt op Rotterdam Airport ingeleverd, 14 dagen later nog geen restitutie van de borg van wederom € 700.- , klacht ingediend bij HERTZ, Transavia en de persoonlijke mail van de balie mederkster., nooit een reactie op ontvangen. Na 31 dagen werd de borg automatisch door VISA teruggeboekt.
Zowel bij Transavia als HERTZ is er nooit gereageerd op mijn klacht/vraag over deze borgkwestie.
Bezint eer ga begint om met HERTZ in zee te gaan.
Via Transavia in september j.l. wederom een auto gehuurd bij HERTZ, deelde mijn klacht over de borg wederom aan de medewerker aan de balie mee. Mijnheer !!! dit heb ik nog nooit gehoord, zij gaf mij nog haar persoonlijke mailadres voor het gval het deze keer weer mis zou gaan. Auto na 1 week schadevrij, schoon en afgetankt op Rotterdam Airport ingeleverd, 14 dagen later nog geen restitutie van de borg van wederom € 700.- , klacht ingediend bij HERTZ, Transavia en de persoonlijke mail van de balie mederkster., nooit een reactie op ontvangen. Na 31 dagen werd de borg automatisch door VISA teruggeboekt.
Zowel bij Transavia als HERTZ is er nooit gereageerd op mijn klacht/vraag over deze borgkwestie.
Bezint eer ga begint om met HERTZ in zee te gaan.