Verkeerd ticket MyTrip.com door typfout
Geplaatst: 21 okt 2018 15:33
Goedemiddag u allen. Ik ben nieuw hier en hoop op iets wat mij verder kan helpen.
Ik heb ruim 7 weken geleden een vliegticket geboekt via MyTrip.com voor mijn vriendin. Bleek een typefout te zijn gemaakt en direct de volgende morgen een mail verstuurd om dit, niet refundable ticket , te willen wijzigen met een vertrekdatum van 3 januari a.s. i.p.v. 2 januari. Direct een mail ontvangen waarbij ze proberen mij binnen 48 uur te antwoorden. Niet gebeurd. Gebeld met het nummer in deze mail van hun. Na 7 x bellen en elke keer hetzelfde verhaal te horen gekregen kwam ik er ook achter dat ik naar India belde. Verder gespit via Google en vond een nummer in Athene van dit bureau welke dit zou moeten regelen. Twee maal met iemand gesproken maar na "uitzoeken" van hun kant werd twee keer de verbinding verbroken na 15 minuten. Krijg inmiddels wel een gewijzigde mail met een nieuwe vlucht echter op de 5e januari. Diverse keren aangegeven dat ik een vlucht wil op 8 januari omdat het prijsverschil minimaal zou zijn met wat ik reeds heb betaald. Kosten voor 5 januari : € 1.683,43 !! Ging om een vlucht van Manila naar Amsterdam v.v. waar ik al € 845,95 voor heb betaald.
Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen en ik wel snel een ticket heb met vertrekdatum 8 januari ?
Dank bij voorbaat voor uw inbreng.
Ik heb ruim 7 weken geleden een vliegticket geboekt via MyTrip.com voor mijn vriendin. Bleek een typefout te zijn gemaakt en direct de volgende morgen een mail verstuurd om dit, niet refundable ticket , te willen wijzigen met een vertrekdatum van 3 januari a.s. i.p.v. 2 januari. Direct een mail ontvangen waarbij ze proberen mij binnen 48 uur te antwoorden. Niet gebeurd. Gebeld met het nummer in deze mail van hun. Na 7 x bellen en elke keer hetzelfde verhaal te horen gekregen kwam ik er ook achter dat ik naar India belde. Verder gespit via Google en vond een nummer in Athene van dit bureau welke dit zou moeten regelen. Twee maal met iemand gesproken maar na "uitzoeken" van hun kant werd twee keer de verbinding verbroken na 15 minuten. Krijg inmiddels wel een gewijzigde mail met een nieuwe vlucht echter op de 5e januari. Diverse keren aangegeven dat ik een vlucht wil op 8 januari omdat het prijsverschil minimaal zou zijn met wat ik reeds heb betaald. Kosten voor 5 januari : € 1.683,43 !! Ging om een vlucht van Manila naar Amsterdam v.v. waar ik al € 845,95 voor heb betaald.
Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen en ik wel snel een ticket heb met vertrekdatum 8 januari ?
Dank bij voorbaat voor uw inbreng.