GIFT FOR YOU- Nee bedankt!
Geplaatst: 23 okt 2018 16:00
Bij mijn verjaardag werd ik door mi n zus verrast met een GIFT FOR YOU. In het doosje zat een bon met een pincode.
En je kon voor een bepaald bedrag een hapje gaan eten voor 2 personen.
Dat vonden we een leuk idee!
Toen we op internet gingen kijken waar we overal terecht konden viel dat al bitter tegen, want de dichtst bij zijnde eetgelegenheid was drie kwartier rijden.
En je kunt er niet op de bonnefooi aanwippen, omdat je eerst moet reserveren bij de gewenste eetlocatie, en daarna via internet een e- ticket moet zien te krijgen via de mail.
Dus we vonden het idee al veel minder leuk, maar besloten binnen de geldigheidstermijn een keer een pannenkoek te gaan eten met een van de kleinkinderen, dan zouden we voor de derde persoon wel bijbetalen.
Afgelopen zondag was het zover, we beloofden onze kleindochter die kwam logeren om een pannenkoek te gaan eten, reserveerden conform de instructies op zaterdagmiddag bij een pannenkoekrestaurant. Tot zover was alles geregeld
Toen gingen we de ticket regelen. Want de instructies luidden toch wel indringend dat je niet zonder e-ticket in het restaurant kon gaan verschijnen.
Afijn, de website opgezocht, pincode ingevoerd , twee maal het e-mailadres. En toen brak het grote wachten aan. Een minuut, vijf minuten , een kwartier. etc
Er kwam geen e-ticket binnen, ook niet in de spambox. Dus besloot ik de firma die GIFT FOR YOU exploiteert maar eens te vragen waar hij bleef.
Op de site bleek al gauw dat het bedrijf in het weekend gesloten was/ Een goed idee voor een product dat vooral in de weekenden wordt gebruikt!
Maar in mij onschuld dacht ik nog dat er wel een medewerker piketdienst zou hebben om onvoorziene problemen in het weekend op te lossen, dus stuurde ik een mailtje aan [email protected] (het e-mailadres dat ik op de website aantrof).
Met in de omschrijving 'ik ontvang geen bon om in te leveren bij restaurant. I n de mail legde ik mijn probleem uit, o.v.v. adres en tel.nr.
Geen reactie
Ik stuurde later in de middag nog een rappel. U raad het al: geen reactie.
Om te voorkomen dat ik drie kwartier voor jan met de korte achternaam zou gaan reizen, en daar vervolgens voor schut zou staan met mij kleindochter besloot ik de pannenkoekbakker maar te bellen
Die gaf aan dat het idd de bedoeling was om met een e-ticket te komen. Maar als dat een probleem was mochten we voor 1 keer ook wel het bonnetje uit het doosje meenemen.
De pannenkoeken smaakten lekker; van de organisatie Gift For You hebben we nooit meer iets vernomen. Bestaan ze wel, vraag je je dan af....
Een pannenkoekeneter uit de Betuwe
En je kon voor een bepaald bedrag een hapje gaan eten voor 2 personen.
Dat vonden we een leuk idee!
Toen we op internet gingen kijken waar we overal terecht konden viel dat al bitter tegen, want de dichtst bij zijnde eetgelegenheid was drie kwartier rijden.
En je kunt er niet op de bonnefooi aanwippen, omdat je eerst moet reserveren bij de gewenste eetlocatie, en daarna via internet een e- ticket moet zien te krijgen via de mail.
Dus we vonden het idee al veel minder leuk, maar besloten binnen de geldigheidstermijn een keer een pannenkoek te gaan eten met een van de kleinkinderen, dan zouden we voor de derde persoon wel bijbetalen.
Afgelopen zondag was het zover, we beloofden onze kleindochter die kwam logeren om een pannenkoek te gaan eten, reserveerden conform de instructies op zaterdagmiddag bij een pannenkoekrestaurant. Tot zover was alles geregeld
Toen gingen we de ticket regelen. Want de instructies luidden toch wel indringend dat je niet zonder e-ticket in het restaurant kon gaan verschijnen.
Afijn, de website opgezocht, pincode ingevoerd , twee maal het e-mailadres. En toen brak het grote wachten aan. Een minuut, vijf minuten , een kwartier. etc
Er kwam geen e-ticket binnen, ook niet in de spambox. Dus besloot ik de firma die GIFT FOR YOU exploiteert maar eens te vragen waar hij bleef.
Op de site bleek al gauw dat het bedrijf in het weekend gesloten was/ Een goed idee voor een product dat vooral in de weekenden wordt gebruikt!
Maar in mij onschuld dacht ik nog dat er wel een medewerker piketdienst zou hebben om onvoorziene problemen in het weekend op te lossen, dus stuurde ik een mailtje aan [email protected] (het e-mailadres dat ik op de website aantrof).
Met in de omschrijving 'ik ontvang geen bon om in te leveren bij restaurant. I n de mail legde ik mijn probleem uit, o.v.v. adres en tel.nr.
Geen reactie
Ik stuurde later in de middag nog een rappel. U raad het al: geen reactie.
Om te voorkomen dat ik drie kwartier voor jan met de korte achternaam zou gaan reizen, en daar vervolgens voor schut zou staan met mij kleindochter besloot ik de pannenkoekbakker maar te bellen
Die gaf aan dat het idd de bedoeling was om met een e-ticket te komen. Maar als dat een probleem was mochten we voor 1 keer ook wel het bonnetje uit het doosje meenemen.
De pannenkoeken smaakten lekker; van de organisatie Gift For You hebben we nooit meer iets vernomen. Bestaan ze wel, vraag je je dan af....
Een pannenkoekeneter uit de Betuwe