Overgestapt van Ziggo naar Fiber
Geplaatst: 26 okt 2018 04:31
hallo
sinds enkele maanden ben ik over gestapt van ziggo naar fiber met het idee dat ik bij fiber goedkoper uitwas en zij hetzelfde boden als ziggo voor een lager maandbedrag echter blijkt het tegendeel.
om per afgesproken datum gebruik te kunnen maken van fibers diensten moest ik afstand doen van de wettelijke opzegtermijn zodat hun mijn aansluiting versneld konden leveren
tot aan dit punt was de klantenservice erg behulpzaam en vriendelijk tot ik vragen ging stellen die meer specifiek waren ivm het aansluiten van hun materialen omdat ik dacht dat ik geen signaal kreeg en omdat er in eerste instantie niets stond over een telefoonlijn en ik dacht dat hun ook via de tv kabel als ziggo hun diensten leverden echter na mijn geklaag werd ik verwezen naar hun site waar plots wel uitvoerig stond dat ze gebruik maakte van een telefoon signaal.
toen begon het geetter met de tv na uitvoerig alles meermaals doorgelezen te hebben op meerdere sites om een degelijke vergelijking te kunne maken tussen aanbieders bleek dat fiber zo goed als alles hetzelfde had als ziggo
waarop ik besloot voor fiber te kiezen echter na het aansluiten bleek dat dit niet het geval is zo zijn er zenders die achteraf helemaal niet in het pakket zitten omdat zij die niet mogen leveren van hetgeen waar zij de diensten afnemen en zo blijkt ook dat er enkel een select aantal zenders is met een select aantal programma's waarvoor zij toestemming hebben om die op te nemen en men die enkel een aantal maanden kan terug kijken
ook blijkt het conract nergens vindbaar terwijl die eerst ook online stond in myfiber
en notas zijn erg wazig in elkaar gezet zo staat er geen specificatie op en wordt er enkel gewerkt met een totaal prijs
ik wordt erg gefrustreerd door dat hele fiber en herhaaldelijk kan ik ze op een fout wijzen en meld ik hun mijn contract te willen ontbinden vanwege het niet naleveren van afspraken diensten kwaliteit
waarop hun gewoon zeggen gaat niet mag niet niet je contract loopt nog
en ook aan de telefoonlijn worden de medewerkers erg grofgebekt als men herhaaldelijk klaagt
iemand hier meer ervaring mee en wie weet hoe van fiber af te komen zonder dat men nog de rest van de contractduur moet betalen en bijkomende kosten die ze zouden kunnen gaan verzinnen.
sinds enkele maanden ben ik over gestapt van ziggo naar fiber met het idee dat ik bij fiber goedkoper uitwas en zij hetzelfde boden als ziggo voor een lager maandbedrag echter blijkt het tegendeel.
om per afgesproken datum gebruik te kunnen maken van fibers diensten moest ik afstand doen van de wettelijke opzegtermijn zodat hun mijn aansluiting versneld konden leveren
tot aan dit punt was de klantenservice erg behulpzaam en vriendelijk tot ik vragen ging stellen die meer specifiek waren ivm het aansluiten van hun materialen omdat ik dacht dat ik geen signaal kreeg en omdat er in eerste instantie niets stond over een telefoonlijn en ik dacht dat hun ook via de tv kabel als ziggo hun diensten leverden echter na mijn geklaag werd ik verwezen naar hun site waar plots wel uitvoerig stond dat ze gebruik maakte van een telefoon signaal.
toen begon het geetter met de tv na uitvoerig alles meermaals doorgelezen te hebben op meerdere sites om een degelijke vergelijking te kunne maken tussen aanbieders bleek dat fiber zo goed als alles hetzelfde had als ziggo
waarop ik besloot voor fiber te kiezen echter na het aansluiten bleek dat dit niet het geval is zo zijn er zenders die achteraf helemaal niet in het pakket zitten omdat zij die niet mogen leveren van hetgeen waar zij de diensten afnemen en zo blijkt ook dat er enkel een select aantal zenders is met een select aantal programma's waarvoor zij toestemming hebben om die op te nemen en men die enkel een aantal maanden kan terug kijken
ook blijkt het conract nergens vindbaar terwijl die eerst ook online stond in myfiber
en notas zijn erg wazig in elkaar gezet zo staat er geen specificatie op en wordt er enkel gewerkt met een totaal prijs
ik wordt erg gefrustreerd door dat hele fiber en herhaaldelijk kan ik ze op een fout wijzen en meld ik hun mijn contract te willen ontbinden vanwege het niet naleveren van afspraken diensten kwaliteit
waarop hun gewoon zeggen gaat niet mag niet niet je contract loopt nog
en ook aan de telefoonlijn worden de medewerkers erg grofgebekt als men herhaaldelijk klaagt
iemand hier meer ervaring mee en wie weet hoe van fiber af te komen zonder dat men nog de rest van de contractduur moet betalen en bijkomende kosten die ze zouden kunnen gaan verzinnen.