Omruilgarantie
Geplaatst: 28 okt 2018 16:02
Wij willen een teaken eettafel aanschaffen bij PRONTO , omdat hout een natuur product is accepteren wij kleurnuances per blad .
Maar in het filiaal waar wij de tafel willen bestellen zagen wij dat bij het showroom model er stukjes hout waren gebruikt voor opvulling van het blad wat bij het andere filiaal niet het geval was.
Bij navraag in de winkel of we na aankoop het blad eventueel mochten omruilen kregen we nul op het rekest
We moeten het na uitpakken zo accepteren .
Nu zag ik op hun website staan dat je bij internetbestelling recht hebt om het product 14 dagen te retourneren als het in de oorspronkelijke verpakking zit.
In de winkel zeiden ze dat dit in de praktijk lastig is omdat de verpakking los is geweest
Ik vindt dit een vreemde opmerking want hoe kan je anders het tafelblad beoordelen.
We mochten als we het product in het magazijn zelf afhalen daar ook de verpakking niet laten openmaken.
De reden is dat andere klanten het product dan niet meer willen hebben
Voor de goede orde we hebben de tafel als we hem afhalen in het afhaalmagazijn al betaald in de winkel
Dan is het volgens mij al ons eigendom en zijn dan vrij om ter plaatste de verpakking open te maken om het blad te beoordelen en
als wij het niet mooi vinden ter plaatse achter te laten in het afhaalmagazijn .
Dit om alle rompslomp te voorkomen en pas thuis het blad te kunnen beoordelen .
Wat zijn mijn rechten als wij het blad niet goedkeuren na aankoop
Mvg Hans
Maar in het filiaal waar wij de tafel willen bestellen zagen wij dat bij het showroom model er stukjes hout waren gebruikt voor opvulling van het blad wat bij het andere filiaal niet het geval was.
Bij navraag in de winkel of we na aankoop het blad eventueel mochten omruilen kregen we nul op het rekest
We moeten het na uitpakken zo accepteren .
Nu zag ik op hun website staan dat je bij internetbestelling recht hebt om het product 14 dagen te retourneren als het in de oorspronkelijke verpakking zit.
In de winkel zeiden ze dat dit in de praktijk lastig is omdat de verpakking los is geweest
Ik vindt dit een vreemde opmerking want hoe kan je anders het tafelblad beoordelen.
We mochten als we het product in het magazijn zelf afhalen daar ook de verpakking niet laten openmaken.
De reden is dat andere klanten het product dan niet meer willen hebben
Voor de goede orde we hebben de tafel als we hem afhalen in het afhaalmagazijn al betaald in de winkel
Dan is het volgens mij al ons eigendom en zijn dan vrij om ter plaatste de verpakking open te maken om het blad te beoordelen en
als wij het niet mooi vinden ter plaatse achter te laten in het afhaalmagazijn .
Dit om alle rompslomp te voorkomen en pas thuis het blad te kunnen beoordelen .
Wat zijn mijn rechten als wij het blad niet goedkeuren na aankoop
Mvg Hans