Pagina 1 van 1

LeenBakker

Geplaatst: 16 jul 2004 00:05
door S. Nozad
Hallo,

Vorige week heb ik bij de LEENBAKKER een slaapkamer set gekocht en heb ik de kosten met de bezorgkosten al betaald. We hebben afgesproken dat de bezorging komende week 22 juli bezorgd wordt.

Dus ik begon met voorbreidingen, zoals sommige delen van mijn kamer weggoien en de bahang van mijn kamer weggedaan om een nieuwe erin te plaaten. En ik heb vandaag telefoonisch te horen gekregen dat de bestelling binnen is bij de bezorg bedrijf en dat ze hem volgende week zullen bezorgen.

MAAR na 2 uur heeft leenbakker me opgebeld met de mededeling dat ze hem niet meer kunnen leveren omdat ze een foutje hebben gedaan en hem niet meer in voorrad hebben, terwijl ik tijdens de betaling aan verkooper heb gevraagd of hij het na wil kijken of ze hem genoeg in voorrad hebben en toen zei hij van dat ze voor alle onderdelen van de bestelling boven de 300 stuks hebben staan.

Het is voor mij een grote telurstelling, omdat ik heel slecht werd behandeld bij de leenbakker Alkmaar en ze hadden ook geen andere oplossing voor me en nu moet ik nu opnieuw zoeken. All die tijd heb ik verspild om te wachten op dat bestelling en heb ik niet meer gezocht naar een andere kamer en boverdien zoveel benzine kosten gemaakt om daar naar toe te rijden en dat allemaal voor niks.

Ik zal een kopie van de bon en de bestel bon en de bezorg bon en de naam van de bedrijfsleider van leenbakker Alkmaar opsturen naar Radar, misschien hebben ze wel een oplossing voor me.

Mijn E- mail adres: [email protected]

Vriendelijk groeten,

Shad

Re: LeenBakker

Geplaatst: 16 jul 2004 09:28
door Gast
Typisch LeenBakker. Ze moeten je gewoon een alternatief bieden.

Wij hebben vorig jaar bij IKEA een compleet bed gekocht en dat zou thuisbezorgd worden. Bleek plots dat de matrassen niet meer voorradig waren en ook niet meer zouden komen. Wij kregen toen van IKEA een andere set matrassen die ruim 150 euro duurder waren zonder dat we maar 1 cent hoefden bij te betalen. En omdat we die matrassen eerst mochten testen in de winkel kregen we ook nog een reiskosten vergoest. Dat is pas service! Hebben ze bij LeenBakker nog nooit van gehoord.

Dus m.a.w.: terug naar Leen Bakker en laat ze maar voor een goed alternatief zorgen en op z'n minst de reiskosten vergoeden!