Yellowbrick - teveel betaald -> klantenservice geeft niet thuis...
Geplaatst: 04 nov 2018 22:01
Op 14 en 15 juli 2018 hebben we 11 uur lang (aaneengesloten) geparkeerd in Den Bosch.
De parkeermeter gaf een uurprijs weer van € 2,10.
We hebben geparkeerd met de app van ANWB, dus betaald via Yellowbrick.
Zij bleken € 2,60 per uur te rekenen!!
Uiteindelijk hebben we dus € 5,50 teveel betaald.
Uiteraard heb ik de klantenservice van Yellowbrick hierover bevraagd. Inmiddels doe ik dat iedere maand, maar het standaardantwoord is: "Wij zullen navraag doen bij de afdeling die hier overgaat. Zodra er meer bekend is, nemen wij per e-mail contact met u op."
Oftewel: We worden genegeerd door Yellowbrick. ANWB helpt ook niet mee; zij verwijzen steeds naar Yellowbrick.
Conclusie:
Vreselijk!
Advies:
Gewoon bij de parkeermeter betalen om verrassingen te voorkomen! (zie ook andere berichten in dit forum!)
De parkeermeter gaf een uurprijs weer van € 2,10.
We hebben geparkeerd met de app van ANWB, dus betaald via Yellowbrick.
Zij bleken € 2,60 per uur te rekenen!!
Uiteindelijk hebben we dus € 5,50 teveel betaald.
Uiteraard heb ik de klantenservice van Yellowbrick hierover bevraagd. Inmiddels doe ik dat iedere maand, maar het standaardantwoord is: "Wij zullen navraag doen bij de afdeling die hier overgaat. Zodra er meer bekend is, nemen wij per e-mail contact met u op."
Oftewel: We worden genegeerd door Yellowbrick. ANWB helpt ook niet mee; zij verwijzen steeds naar Yellowbrick.
Conclusie:
Vreselijk!
Advies:
Gewoon bij de parkeermeter betalen om verrassingen te voorkomen! (zie ook andere berichten in dit forum!)