bestelling bij neckermann niet ontvangen
Geplaatst: 09 nov 2018 18:21
Ik heb op 24 september 2018 een iphone 6 met een hoesje besteld en niks ontvangen.
Ik heb in totaal een bedrag van 224,95 betaald.
Er stond dat ik de telefoon binnen een week zou krijgen en na twee weken had ik nog niks
ontvangen.
Dus heb ik gebeld, maar dan krijg je een andere afdeling te spreken en die zeggen dat hun daar
niet over gaan en de afdeling die er wel over gaat kunnen ze schijnbaar alleen maar mailen.
Ik heb in totaal wel tig keer gebeld en meerdere emails gestuurd, waarop je geen reactie krijgt op je
emails.
Uiteindelijk heb ik gezegd en in een email gestuurd dat ik mijn geld terug wil.
Maar ik heb dus geen geld terug gekregen.
Ik voel me dus gewoon opgelicht.
Ik heb in totaal een bedrag van 224,95 betaald.
Er stond dat ik de telefoon binnen een week zou krijgen en na twee weken had ik nog niks
ontvangen.
Dus heb ik gebeld, maar dan krijg je een andere afdeling te spreken en die zeggen dat hun daar
niet over gaan en de afdeling die er wel over gaat kunnen ze schijnbaar alleen maar mailen.
Ik heb in totaal wel tig keer gebeld en meerdere emails gestuurd, waarop je geen reactie krijgt op je
emails.
Uiteindelijk heb ik gezegd en in een email gestuurd dat ik mijn geld terug wil.
Maar ik heb dus geen geld terug gekregen.
Ik voel me dus gewoon opgelicht.