| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Seniorenvoordeelpas: betalen na terugsturen?
-
berna.schriever
Seniorenvoordeelpas: betalen na terugsturen?
Beste lezer,
enkele maanden geleden vroeg ik voor mijn man en mij 2 passen aan. Echter had ik beter eerst kunnen gaan googlenen naar deze pas, dan had ik mij kunnen bedenken.
Hetzelfde weekend heb ik de passen ook geannuleerd. Ik dacht, dit is klaar. binnen twee weken annuleren en je bent er vanaf.
Niet dus,
wij kregen ruim een week later toch de passen, plus 2 welkomsgeschenk passen. Waarover helemaal niet gerept werd tijdens aanmeld procedure.
Wij kregen alles los. dus de pas van mijn man en mij en die welkomsgeschenk passen.
We waren er dus nog niet van af en ik kreeg een afterpay link toegestuurd.
Uiteraard niet betaald want ik had netjes een herroeping gedaan binnen gestelde tijd.
Om een lang verhaal kort te maken, wij moesten de vier passen aangetekend terug sturen.
Dit hadden wij gedaan.
Vervolgens kreeg ik weer een afterpay link, van mijn man zijn pas. er bleken nog 2 welkomsgeschenken te zijn bij ons.
wij weten van niets.
ondertussen krijg ik bij elk mailtje van hun hartkloppingen, en dat voor dat bedrag! Ja, maar gaat om principe,
Zojuist jullie video over dit onderwerp gelezen en die is van 2017.
Bizar, dat dit bedrijf gewoon door kan gaan met mensen geld af troggelen.
graag hulp hoe nu verder?
Berna Schriever
enkele maanden geleden vroeg ik voor mijn man en mij 2 passen aan. Echter had ik beter eerst kunnen gaan googlenen naar deze pas, dan had ik mij kunnen bedenken.
Hetzelfde weekend heb ik de passen ook geannuleerd. Ik dacht, dit is klaar. binnen twee weken annuleren en je bent er vanaf.
Niet dus,
wij kregen ruim een week later toch de passen, plus 2 welkomsgeschenk passen. Waarover helemaal niet gerept werd tijdens aanmeld procedure.
Wij kregen alles los. dus de pas van mijn man en mij en die welkomsgeschenk passen.
We waren er dus nog niet van af en ik kreeg een afterpay link toegestuurd.
Uiteraard niet betaald want ik had netjes een herroeping gedaan binnen gestelde tijd.
Om een lang verhaal kort te maken, wij moesten de vier passen aangetekend terug sturen.
Dit hadden wij gedaan.
Vervolgens kreeg ik weer een afterpay link, van mijn man zijn pas. er bleken nog 2 welkomsgeschenken te zijn bij ons.
wij weten van niets.
ondertussen krijg ik bij elk mailtje van hun hartkloppingen, en dat voor dat bedrag! Ja, maar gaat om principe,
Zojuist jullie video over dit onderwerp gelezen en die is van 2017.
Bizar, dat dit bedrijf gewoon door kan gaan met mensen geld af troggelen.
graag hulp hoe nu verder?
Berna Schriever
Laatst gewijzigd door Radar op 13 nov 2018 09:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel door Moderatie aangepast
Reden: Titel door Moderatie aangepast
Re: Seniorenvoordeelpas: betalen na terugsturen?
Zoek op google eens: Seniorenpas, weken lees'genot'.
-
Theotrucker
Re: Seniorenvoordeelpas: betalen na terugsturen?
Je bent geript door een boevenbende.