LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Niet alle producten gescand, winkelverbod van een jaar

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Moneyman
Berichten: 30225
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Niet alle producten gescand, winkelverbod van een jaar

Ongelezen bericht door Moneyman »

Nét voor de zelfscankassa.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Niet alle producten gescand, winkelverbod van een jaar

Ongelezen bericht door moederslink »

Erthanax schreef:
23 nov 2018 21:11
Weet iemand ook waar de kleine komkommertjes staan?
Bij de kruimeldiefjes misschien? Aldi? Lidl? 8)

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Niet alle producten gescand, winkelverbod van een jaar

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

..........................

Waarom ik geen winkel verbod kreeg, gewoon foutje bij inpak en dan scan je geen 6 pack maar 1 en ze luisteren naar piep...

Als ik het zelf dit had gedaan was ik gelijk veroordeeld en wie neemt dit risico?
Ja, en dat nr 2 topic, ik lees daar hetzelfde!

gosewijn
Berichten: 2893
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Niet alle producten gescand, winkelverbod van een jaar

Ongelezen bericht door gosewijn »

Komkommer , ben jij de opa van de kleine augurkjes ? :lol:

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Niet alle producten gescand, winkelverbod van een jaar

Ongelezen bericht door moederslink »

Nee van de stoute kruimeldiefjes... :P

NeoDutchio
Berichten: 12341
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Niet alle producten gescand, winkelverbod van een jaar

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Hypo63 schreef:
18 nov 2018 12:14
Het kan best zijn dat TS bewust gehandeld heeft maar het kan ook zijn dat de scanapparatuur niet goed heeft gewerkt,
Als het scannen niet lukt hoor je geen piep. Als je een niet bestaande code scant hoor je een andere piep dan bij het scannen van een herkenbare code. Als je zelf niet oplet bij het scannen ben je zelf verantwoordelijk voor de gevolgen.
Hypo63 schreef:
18 nov 2018 12:14
Waar het mij om gaat is het feit dat een hoop bedrijven ten onrechte incasso's uitvoert en dat degene waarvan geld is afgeschreven zelf maar aan de bel moet trekken en laten corrigeren. Bedrijven komen daar ook nog eens mee weg met het roepen dat het een fout is van het systeem. De gedupeerde moet dan maar wachten totdat het geld weer terug is. Dat wordt door een hoop reageerders allemaal als normaal ervaren. Zelfs als incasso's worden uitgevoerd zonder dat er een machtiging is afgegeven.
Wel eens meegemaakt dat een, voor mij, compleet onbekende verzekeraar een behoorlijk bedrag incasseerde. Tja, dan kan je heel boos worden op dat bedrijf, maar wat helpt dat? Het bleek immers dat een persoon met dezelfde voorletter en achternaam als ik heb geprobeerd heeft de zaak op te lichten. Daar kan het bedrijf dus niets aan doen. Je kan, zoals andere mensen hier aangeven, een moi opstarten zodat je je geld lekker snel terug hebt, maar het bedrijf die geincasseert heeft weet dan nog niet wat er fout is.
En incasso's zonder machtiging is ook maar de vraag. Hoe komt het bedrijf immers aan je rekeningnummer?
Hypo63 schreef:
18 nov 2018 12:14
Lees bijvoorbeeld maar eens de reacties als iemand een gebruikte auto koopt die achteraf slecht blijkt te zijn. Vaak wordt de koper verweten dat deze de auto niet heeft laten keuren. Zelden wordt dan gezegd dat de verkoper (meestal garage) rommel heeft verkocht.
Een koper heeft onderzoeksplicht en een verkoper is nooit te vertrouwen.

ManchesterU15
Berichten: 330
Lid geworden op: 20 jan 2017 15:50

Re: Niet alle producten gescand, winkelverbod van een jaar

Ongelezen bericht door ManchesterU15 »

Mooi dat komkommertijd exact te herkennen is aan zijn grandioze manier van zinsopbouw.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Niet alle producten gescand, winkelverbod van een jaar

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Wat is dat, het is meer onzin opbouw!

Gesloten