Pagina 1 van 1
Vissersmeubelen Nijmegen slechte Manager
Geplaatst: 19 nov 2018 17:01
door Geluksvogeltje
Wat een ontzettende onsympatieke dame. Per ongeluk was er een lamp kapot gevallen. We hielpen met het rerug plaatsen van een kastje omdat de verkoopster het in de rug had. De manager stond erbij. Overal in deze zaak liggen snoeren. En ja gestruikeld over dit snoer. Gevolg gewoon vette rekening. Dag later terug om tot een oplossing te komen. Zegt mevrouw doodleuk ja daar zijn we niet voor verzekerd regelt u het maar met uw eigen verzekering. Werknemers zijn hier alleen voor verzekerd. Gewoon de hele lanp betalen. Maken ze nog winst ook. BTW kan afgetrokken worden en de lamp op breuk gedeclareerd worden door de firma dus dubbele winst voor het bedrijf. Geen zinnig woord met deze manager te voeren. Echt heel slecht. De verkoopster voelde zich hier niet prettig bij. En heeft nog geregeld dat we de led lamp niet hoefde te betalen alle lof voor haar. Maar de bedrijfsvoering heb ik geen goed woord voor over. Ik ga er nooit iets kopen en raad het een ander ook niet aan !!!!!
Re: Vissersmeubelen Nijmegen slechte Manager
Geplaatst: 20 nov 2018 13:37
door berndv
Geluksvogeltje schreef: ↑19 nov 2018 17:01
Wat een ontzettende onsympatieke dame. Per ongeluk was er een lamp kapot gevallen. We hielpen met het rerug plaatsen van een kastje omdat de verkoopster het in de rug had. De manager stond erbij. Overal in deze zaak liggen snoeren. En ja gestruikeld over dit snoer. Gevolg gewoon vette rekening. Dag later terug om tot een oplossing te komen. Zegt mevrouw doodleuk ja daar zijn we niet voor verzekerd regelt u het maar met uw eigen verzekering. Werknemers zijn hier alleen voor verzekerd. Gewoon de hele lanp betalen. Maken ze nog winst ook. BTW kan afgetrokken worden en de lamp op breuk gedeclareerd worden door de firma dus dubbele winst voor het bedrijf. Geen zinnig woord met deze manager te voeren. Echt heel slecht. De verkoopster voelde zich hier niet prettig bij. En heeft nog geregeld dat we de led lamp niet hoefde te betalen alle lof voor haar. Maar de bedrijfsvoering heb ik geen goed woord voor over. Ik ga er nooit iets kopen en raad het een ander ook niet aan !!!!!
Als u iets kapot maakt in een winkel, dan kan het zijn dat de winkel u aansprakelijk stelt voor de schade. De schade is een lamp die kapot is en dus niet meer verkocht kan worden. Dat ze u de nieuwwaarde laten betalen vind ik wel wat hoog, een showmodel wordt zelden nog voor de volle prijs verkocht. Maar dat ze u geen inkoopprijs laten betalen snap ik dan ook wel weer. Wat uw verhaal met BTW er bij doet snap ik niet helemaal. U "koopt" iets en betaalt BTW, dat is vrij logisch, die BTW dragen zij weer af aan de belastingdienst (na verrekening met betaalde BTW over hun inkoop). Zij mogen u niet iets "verkopen" zonder hier BTW over te berekenen.
Als de schade overigens komt doordat zij bedrading in het pad hadden liggen alwaar u over gestruikeld bent, dan is het natuurlijk gewoon nalatigheid van de winkel en twijfel ik het of u schuld heeft.
De echte oorzaak is ook wel wat cryptisch omschreven. Als die lamp gevallen is omdat u een medewerker hielp met het terugplaatsen van een kastje handelde u naar mijn weten in opdracht van de winkel.
Re: Vissersmeubelen Nijmegen slechte Manager
Geplaatst: 20 nov 2018 13:50
door Moneyman
Als dat terugplaatsen van dat kastje op verzoek van of op zn minst met toestemming van de winkel (personeelslid en manager) gebeurde, dan zou ik nooit betaald hebben. See you in court.
Re: Vissersmeubelen Nijmegen slechte Manager
Geplaatst: 20 nov 2018 14:09
door Brainless
TS hoefde niet te betalen voor de kapotte lamp:
De verkoopster voelde zich hier niet prettig bij. En heeft nog geregeld dat we de led lamp niet hoefde te betalen alle lof voor haar.
Re: Vissersmeubelen Nijmegen slechte Manager
Geplaatst: 20 nov 2018 14:24
door Erthanax
Niet voor de led-lamp, wel voor het armatuur; zo begrijp ik het.
Re: Vissersmeubelen Nijmegen slechte Manager
Geplaatst: 20 nov 2018 15:02
door Lady1234
Zou u dat geclaimd hebben bij uw AVP met hetzelfde verhaal, had de verzekeraar echt niets vergoed. Had uzelf nog schade doir dat vallen? Want daar is die winkel voor aansprakelijk..
Re: Vissersmeubelen Nijmegen slechte Manager
Geplaatst: 20 nov 2018 19:43
door crazyme
En wanneer we het omdraaien ?
De bezorgers van vissers meubelen zijn bij u thuis en ze maken schade.
Zegt u dan ook : daar ben ik voor verzekerd ?
Of ligt het dan anders....
Re: Vissersmeubelen Nijmegen slechte Manager
Geplaatst: 20 nov 2018 19:59
door 16again
crazyme schreef: ↑20 nov 2018 19:43
En wanneer we het omdraaien ?
De bezorgers van vissers meubelen zijn bij u thuis en ze maken schade.
Zegt u dan ook : daar ben ik voor verzekerd ?
Of ligt het dan anders....
In dat geval oefenen de bezorgers gewoon hun beroep uit , met alle verantwoordelijkheid van dien.
Re: Vissersmeubelen Nijmegen slechte Manager
Geplaatst: 20 nov 2018 20:12
door crazyme
Vraag aan ts:
En wanneer we het omdraaien ?
De bezorgers van vissers meubelen zijn bij u thuis en ze maken schade.
Zegt u dan ook : daar ben ik voor verzekerd ?
Of ligt het dan anders....
Re: Vissersmeubelen Nijmegen slechte Manager
Geplaatst: 20 nov 2018 20:26
door Moneyman
crazyme schreef: ↑20 nov 2018 19:43
En wanneer we het omdraaien ?
De bezorgers van vissers meubelen zijn bij u thuis en ze maken schade.
Zegt u dan ook : daar ben ik voor verzekerd ?
Of ligt het dan anders....
Natuurlijk ligt dat anders. Dat kan je zelf ook wel invullen.