Roobol geen garantie.
Geplaatst: 21 nov 2018 20:26
Beste Radar panel:
In Januari 2016 een aantal duo rolgordijnen aangeschaft bij woninginrichter Roobol met totaal bedrag van € 2200,00 , medio juni 2018 kwam in 1 van deze een vreemde vouw ( kreukels) zichtbaar in de duo stof , deze rol koste € 872,00 . Dit gemeld bij de woninginrichter en deze zou iemand sturen ,maar ivm door vacantie periode werd dat 29 Augustus. De monteur die kwam kon er niets aan veranderen en wist geen oorzaak maar ging dat bij de fabriek melden , 3 October werd op verzoek van de fabriek het duo gordijn bij ons gedemonteerd ter beoordeling naar oorzaak.
Op 14 November kwam men dit duo gordijn weer monteren zonder verder overleg hoe of wat er aan gedaan zou zijn , dus wij gingen ervan uit dat probleem opgelost zou zijn , alleen toen deze hing schrokken wij enorm want er was niets aangedaan en monteur wist alleen te vertellen dat er iets aan de onder rol kapot is , doch garantie was verstreken vandaar niets aangedaan. Hiervan zijn wij zeer verbolgen omdat een duo rol gordijn van deze prijs klasse toch wel langer mee moet kunnen dan 2,5 jaar.
Direct ( 14 November) de leverancier in kennis gesteld via E-mail en ons ongenoegen heeft aangegeven en graag toch een oplossing wil hebben omdat nu is het toch redelijk om te zien , doch bij iedere keer oprollen komen er extra kreukels bij en binnen kortste tijd voor schandaal komen te zitten , van deze E-mail heb ik wel een automatische bevestiging ontvangen.
Alleen van de woninginrichter heb ik niets meer vernomen , op deze manier gaat men niet met klagende klanten om ? daarom dit probleem eens even aan u voorleggen omdat ik zeer teleurgesteld bent op dit bedrijf Roobol en mogelijk dat u mij misschien verder kan helpen , omdat ik vind dat van een duo rolgordijn van in deze prijs klasse een langere levensduur mag verwachten..!!
Mvgr. en hopend op een reactie verblijf ik:
Kees Riedijk.
In Januari 2016 een aantal duo rolgordijnen aangeschaft bij woninginrichter Roobol met totaal bedrag van € 2200,00 , medio juni 2018 kwam in 1 van deze een vreemde vouw ( kreukels) zichtbaar in de duo stof , deze rol koste € 872,00 . Dit gemeld bij de woninginrichter en deze zou iemand sturen ,maar ivm door vacantie periode werd dat 29 Augustus. De monteur die kwam kon er niets aan veranderen en wist geen oorzaak maar ging dat bij de fabriek melden , 3 October werd op verzoek van de fabriek het duo gordijn bij ons gedemonteerd ter beoordeling naar oorzaak.
Op 14 November kwam men dit duo gordijn weer monteren zonder verder overleg hoe of wat er aan gedaan zou zijn , dus wij gingen ervan uit dat probleem opgelost zou zijn , alleen toen deze hing schrokken wij enorm want er was niets aangedaan en monteur wist alleen te vertellen dat er iets aan de onder rol kapot is , doch garantie was verstreken vandaar niets aangedaan. Hiervan zijn wij zeer verbolgen omdat een duo rol gordijn van deze prijs klasse toch wel langer mee moet kunnen dan 2,5 jaar.
Direct ( 14 November) de leverancier in kennis gesteld via E-mail en ons ongenoegen heeft aangegeven en graag toch een oplossing wil hebben omdat nu is het toch redelijk om te zien , doch bij iedere keer oprollen komen er extra kreukels bij en binnen kortste tijd voor schandaal komen te zitten , van deze E-mail heb ik wel een automatische bevestiging ontvangen.
Alleen van de woninginrichter heb ik niets meer vernomen , op deze manier gaat men niet met klagende klanten om ? daarom dit probleem eens even aan u voorleggen omdat ik zeer teleurgesteld bent op dit bedrijf Roobol en mogelijk dat u mij misschien verder kan helpen , omdat ik vind dat van een duo rolgordijn van in deze prijs klasse een langere levensduur mag verwachten..!!
Mvgr. en hopend op een reactie verblijf ik:
Kees Riedijk.