De verzekering (Achmea) betaalt de schadeclaim niet
Geplaatst: 28 nov 2018 21:36
Beste dame/heer,
Mijn auto was ca eind mei 2018 gestolen. Binnen twee weken is de auto door de politie gevonden. Garage heeft alle mankementen van de auto gerapporteerd en dat rapport heb ik gedeeld met mijn verzekering Achmea). Sindsdien zijn twee schade-experts van Achmea bezig geweest met deze zaak. De een heeft bevestigd dat de schade volledig wordt geclaimd maar later heeft de 2e expert van Achmea beweerd dat deels van de opgenoemde onderdelen in het schaderapport niet worden vergoed omdat hij denkt dat die onderdelen onder reguliere onderhoud van de auto thuishoren welke volgens het onderhoudsboekje van de auto nietwaar blijkt te zijn.
Omdat ik niet eens was met de bewering van de 2e expert heb ik een bezwaar gemaakt en om een contra-expertise gevraagd. Achmea heeft zonder overleg met mij en zonder verdere toelichting de zaak aan haar zakelijke partner ‘’Speciale Zaken Leeuwarden’’ overgedragen en die heeft Firma I-TEK ingeschakeld. Nu sinds 5 okt 2018 loopt een onderzoek bij I-TEK waar geen einde aan komt.
Mijn auto is gestolen, ik heb een hoop financiële en emotionele schade opgelopen, heb veel onkosten moeten maken om een aantal maanden zonder auto er doorheen te komen, een van de eigenaren van mijn autogarage (waar ik altijd naar toe ging) is plotseling overleden en andere mede-eigenaar is ernstig ziek.
Nu zegt I-TEK dat hij de zieke mede-eigenaar van de garage een aantal vragen per mail heeft gestel waar hij geen reactie van terugkrijgt. Daar is het wachten op en onze zaak kan nu dus nog niet worden afgewikkeld.
Ik ben zelf slachtoffer van een onaangename autodiefstal met alle gevolgen van dien en wordt ik nu door mijn verzekering continu van het kastje naar muur gestuurd.
Ik vraag jullie hulp in deze
In afwachting van uw bericht. Alvast hartelijk dank voor uw begrip.
Met vriendelijke groet,
Mevr. O.K.
Mijn auto was ca eind mei 2018 gestolen. Binnen twee weken is de auto door de politie gevonden. Garage heeft alle mankementen van de auto gerapporteerd en dat rapport heb ik gedeeld met mijn verzekering Achmea). Sindsdien zijn twee schade-experts van Achmea bezig geweest met deze zaak. De een heeft bevestigd dat de schade volledig wordt geclaimd maar later heeft de 2e expert van Achmea beweerd dat deels van de opgenoemde onderdelen in het schaderapport niet worden vergoed omdat hij denkt dat die onderdelen onder reguliere onderhoud van de auto thuishoren welke volgens het onderhoudsboekje van de auto nietwaar blijkt te zijn.
Omdat ik niet eens was met de bewering van de 2e expert heb ik een bezwaar gemaakt en om een contra-expertise gevraagd. Achmea heeft zonder overleg met mij en zonder verdere toelichting de zaak aan haar zakelijke partner ‘’Speciale Zaken Leeuwarden’’ overgedragen en die heeft Firma I-TEK ingeschakeld. Nu sinds 5 okt 2018 loopt een onderzoek bij I-TEK waar geen einde aan komt.
Mijn auto is gestolen, ik heb een hoop financiële en emotionele schade opgelopen, heb veel onkosten moeten maken om een aantal maanden zonder auto er doorheen te komen, een van de eigenaren van mijn autogarage (waar ik altijd naar toe ging) is plotseling overleden en andere mede-eigenaar is ernstig ziek.
Nu zegt I-TEK dat hij de zieke mede-eigenaar van de garage een aantal vragen per mail heeft gestel waar hij geen reactie van terugkrijgt. Daar is het wachten op en onze zaak kan nu dus nog niet worden afgewikkeld.
Ik ben zelf slachtoffer van een onaangename autodiefstal met alle gevolgen van dien en wordt ik nu door mijn verzekering continu van het kastje naar muur gestuurd.
Ik vraag jullie hulp in deze
In afwachting van uw bericht. Alvast hartelijk dank voor uw begrip.
Met vriendelijke groet,
Mevr. O.K.