Niet werkende app bij deurbelcamera
Geplaatst: 29 nov 2018 10:44
Hallo,
Op de T.V. zag ik een reclame spot van een deurbel met camera, zodat je kan zien wie er aanbelt.
Dat leek me wel wat, dus heb op internet gestruind en kwam uit op de SecuFirst DID 501.
Ook de reviews gelezen van de DID 501 en dit leek me een goeie, op div. pagina's stond dat je deze op je bestaande deurbel aansluiting kon aansluiten, maar je moet een extra tweeling snoer hebben om de camera te voeden, ik kon in de bestaande leiding dit snoer trekken.
Deze besteld bij een lokale leverancier van Euronics, en ik kon het ophalen op Black Friday kosten € 89,-
De montage van de DID 501 is niet te moeilijk, maar ik raad an als je een micro sd-kaart plaats deze eerst te formatteren.
De SecufirstHD app gedownload op mijn Samsung J5 2017 met originele Samsung cover.
Op de bel gedrukt, maar ik kreeg geen melding op mijn mobiel, raar dacht ik heb ik toch iets verkeerd gedaan?
Toen heb ik SecuFirst HD app op een Samsung J3 2015 met geen Samsung cover gedownload, en ja hoor op dit toestel werkte de app wel.
Heb een paar keer op mijn J5 2017 de ap vernieuwd maar geen resultaat.
Echter na een paar keer proberen kwam ik tot de constatering dat wanneer ik de cover van mijn J5 2017 open had, de app werkte, zowel als het begin scherm aan c.q. uit was.
Heb er melding van gemaakt bij SecuFirst en Samsung, Samsung heeft nog via meekijken enkele instellingen op mijn mobiel gewijzigd en ik moest mijn mobiel uitschakelen en uit de cover halen, en 5 minuten wachten, terug plaatsen en opnieuw opstarten, geen resultaat.
Weer contact op genomen via mail met SecuFirst, mijn bevindingen aan hun laten weten dat het volgens mij aan de originele cover van Samsung lag, en ik kreeg een reactie terug dat dit inderdaad het probleem was, en dat ze dit niet konden oplossen.
Wel een beetje vreemd, SMS berichten, Wahtssapp en buienalarm doen het wel met een gesloten cover.
Ben benieuwd of er meer consumenten hetzelfde probleem hebben en of er iemand is die voor voor bovenstaande een oplossing , heeft wacht de eventuele reacties af.
Groet,
W.A.
Op de T.V. zag ik een reclame spot van een deurbel met camera, zodat je kan zien wie er aanbelt.
Dat leek me wel wat, dus heb op internet gestruind en kwam uit op de SecuFirst DID 501.
Ook de reviews gelezen van de DID 501 en dit leek me een goeie, op div. pagina's stond dat je deze op je bestaande deurbel aansluiting kon aansluiten, maar je moet een extra tweeling snoer hebben om de camera te voeden, ik kon in de bestaande leiding dit snoer trekken.
Deze besteld bij een lokale leverancier van Euronics, en ik kon het ophalen op Black Friday kosten € 89,-
De montage van de DID 501 is niet te moeilijk, maar ik raad an als je een micro sd-kaart plaats deze eerst te formatteren.
De SecufirstHD app gedownload op mijn Samsung J5 2017 met originele Samsung cover.
Op de bel gedrukt, maar ik kreeg geen melding op mijn mobiel, raar dacht ik heb ik toch iets verkeerd gedaan?
Toen heb ik SecuFirst HD app op een Samsung J3 2015 met geen Samsung cover gedownload, en ja hoor op dit toestel werkte de app wel.
Heb een paar keer op mijn J5 2017 de ap vernieuwd maar geen resultaat.
Echter na een paar keer proberen kwam ik tot de constatering dat wanneer ik de cover van mijn J5 2017 open had, de app werkte, zowel als het begin scherm aan c.q. uit was.
Heb er melding van gemaakt bij SecuFirst en Samsung, Samsung heeft nog via meekijken enkele instellingen op mijn mobiel gewijzigd en ik moest mijn mobiel uitschakelen en uit de cover halen, en 5 minuten wachten, terug plaatsen en opnieuw opstarten, geen resultaat.
Weer contact op genomen via mail met SecuFirst, mijn bevindingen aan hun laten weten dat het volgens mij aan de originele cover van Samsung lag, en ik kreeg een reactie terug dat dit inderdaad het probleem was, en dat ze dit niet konden oplossen.
Wel een beetje vreemd, SMS berichten, Wahtssapp en buienalarm doen het wel met een gesloten cover.
Ben benieuwd of er meer consumenten hetzelfde probleem hebben en of er iemand is die voor voor bovenstaande een oplossing , heeft wacht de eventuele reacties af.
Groet,
W.A.