Teleurstellende nazorg meubelwinkel
Geplaatst: 30 nov 2018 00:14
Rofra home heeft schitterende meubels waar ik met volle vertrouwen mijn meubels heb gekocht. Vriendelijke verkopers, levering volgens afspraak. Top! We hebben 2 tal banken 2 fauteuils en een schitterende klok gekocht. inclusief een dure vlekken garantie op onze banken en fauteuils. Op advies van de verkoopster. Als er vlekken op de bank komen was het beter om rofra in te schakelen,zodat zij deze gingen schoonmaken. mooi dachten we. hoe zuinig je ook op je bank bent vlekken komen er zeker wel op.
Eind juni 2017 hebben we onze bestelling geplaatst. alles is vrij snel geleverd. Helaas was onze klok stuk geleverd meerdere stukken spiegels waren gebarsten en er zat een vlek op onze bank. De aardige heren van de opleverteam hebben hier foto's van gemaakt. service van rofra ingelicht. na veel gemail heen en weer zij we teruggebeld en er werd geadviseerd om deze schitterende klok op te hangen. de klok moest uit India komen ze hadden niks meer op voorraad. het kon wat langer duren. Zo ook gedaan. Over onze vlek op de bank hebben we niks meer vernomen. Meerdere malen hebben we foto's verstuurd. Nooit ontvangen gaven ze aan. Werkelijk waar meerdere mails heb ik verstuurd met foto's en de opleverteam had foto's gemaakt. Hoe dan???? ##@%^! uit frustratie heb ik de vlek zelf zitten schoonmaken. na lange wachten meer als een half jaar was er niks te bekennen van rofra. Uiteraard ben ik verder inkopen gaan doen. nieuwe stalampen nieuw karpet accesoires allemaal afgestemd op onze schitterdende klok. na ruim een jaar verder enorm veel gemail hebben we onze nieuwe klok binnengekregen. Tot onze schrik een totaal andere kleur als onze eerder geleverde klok. en deze past totaal niet in onze inrichting.. teruggestuurd opnieuw besteld weer verkeerde kleur. wat blijkt is dat de klok in deze kleur niet bestaat ??? heb deze toch echt thuis hangen.. ze kunnen deze niet leveren. ik als klant heb diverse oplossingen aangeboden. om de stukken spiegel te vervangen; deden ze niet. het hout op de klok beitsen in de wenge kleur. naar mijn idee is dat nu ook zo. Doen ze ook niet.. ow wat ik vergeten ben te vermelden. bij het laatste bezoek bij de 2e levering van de klok zouden ze mn banken gaan schoonmaken. want er zaten inmiddels diverse vlekken op. Aardige mr in huis gehad die enkel met een nagel borstel een aantal keer over de vlek heen is geweest. verder niks.. de kleine vlekken zitten er nog werkelijk waar op. vol verbazing heb ik naar zijn geborstel gekeken. dit moesten we af en toe doen want het verlourse stof kon pletten. snap ik. echter de vlekken zijn niet uit mijn bank gegaan. deze heb ik zelf weer lopen schoonmaken.. na hoop irritatie en teleurstelling en meerdere dagen vakantie te hebben opgenomen hebben we nog steeds geen oplossing.. Waar ik werkelijk waar van ben geschrokken is dat rofra nu zonder goedkeuring van ons een afspraak heeft ingepland om de klok op te halen en het bedrag te crediteren. Werkelijk waar ben keer op keer teleurgesteld in jullie service!!! klant vriendelijkheid na levering 0!; meedenken met klant ho maar. Nazorg een dikke vette 0!! zelf werk ik ook in de verkoop al ruim 10 jaar. toevallig dicht bij de showroom van rofra. reclame maak ik niet voor jullie. hoe jullie nazorg leveren is werkelijk waar niet te geloven. Mocht ik zo omgaan met onze klanten stond ik binnen de korste keren op straat. Ik als klant verwacht een goede oplossing. ik heb hier geen woorden meer voor ..
Eind juni 2017 hebben we onze bestelling geplaatst. alles is vrij snel geleverd. Helaas was onze klok stuk geleverd meerdere stukken spiegels waren gebarsten en er zat een vlek op onze bank. De aardige heren van de opleverteam hebben hier foto's van gemaakt. service van rofra ingelicht. na veel gemail heen en weer zij we teruggebeld en er werd geadviseerd om deze schitterende klok op te hangen. de klok moest uit India komen ze hadden niks meer op voorraad. het kon wat langer duren. Zo ook gedaan. Over onze vlek op de bank hebben we niks meer vernomen. Meerdere malen hebben we foto's verstuurd. Nooit ontvangen gaven ze aan. Werkelijk waar meerdere mails heb ik verstuurd met foto's en de opleverteam had foto's gemaakt. Hoe dan???? ##@%^! uit frustratie heb ik de vlek zelf zitten schoonmaken. na lange wachten meer als een half jaar was er niks te bekennen van rofra. Uiteraard ben ik verder inkopen gaan doen. nieuwe stalampen nieuw karpet accesoires allemaal afgestemd op onze schitterdende klok. na ruim een jaar verder enorm veel gemail hebben we onze nieuwe klok binnengekregen. Tot onze schrik een totaal andere kleur als onze eerder geleverde klok. en deze past totaal niet in onze inrichting.. teruggestuurd opnieuw besteld weer verkeerde kleur. wat blijkt is dat de klok in deze kleur niet bestaat ??? heb deze toch echt thuis hangen.. ze kunnen deze niet leveren. ik als klant heb diverse oplossingen aangeboden. om de stukken spiegel te vervangen; deden ze niet. het hout op de klok beitsen in de wenge kleur. naar mijn idee is dat nu ook zo. Doen ze ook niet.. ow wat ik vergeten ben te vermelden. bij het laatste bezoek bij de 2e levering van de klok zouden ze mn banken gaan schoonmaken. want er zaten inmiddels diverse vlekken op. Aardige mr in huis gehad die enkel met een nagel borstel een aantal keer over de vlek heen is geweest. verder niks.. de kleine vlekken zitten er nog werkelijk waar op. vol verbazing heb ik naar zijn geborstel gekeken. dit moesten we af en toe doen want het verlourse stof kon pletten. snap ik. echter de vlekken zijn niet uit mijn bank gegaan. deze heb ik zelf weer lopen schoonmaken.. na hoop irritatie en teleurstelling en meerdere dagen vakantie te hebben opgenomen hebben we nog steeds geen oplossing.. Waar ik werkelijk waar van ben geschrokken is dat rofra nu zonder goedkeuring van ons een afspraak heeft ingepland om de klok op te halen en het bedrag te crediteren. Werkelijk waar ben keer op keer teleurgesteld in jullie service!!! klant vriendelijkheid na levering 0!; meedenken met klant ho maar. Nazorg een dikke vette 0!! zelf werk ik ook in de verkoop al ruim 10 jaar. toevallig dicht bij de showroom van rofra. reclame maak ik niet voor jullie. hoe jullie nazorg leveren is werkelijk waar niet te geloven. Mocht ik zo omgaan met onze klanten stond ik binnen de korste keren op straat. Ik als klant verwacht een goede oplossing. ik heb hier geen woorden meer voor ..