Geen geld geen telefoon niks nada - ten einde raad
Geplaatst: 03 dec 2018 11:31
Beste Radar,
Ik heb op 16 november 2018 een IPhone 6 plus besteld bij de webwinkel Macrelife.
De telefoon zou binnen 5 tot 7 dagen geleverd worden dit was echter niet het geval. Het begon met het eerste mailtje waar zij in vermelde dat de leverancier vertraging had en dat mijn telefoon een week later zou komen. Onschuldig toch? kan gebeuren. Ik heb netjes een week gewacht en nog geen telefoon. Ik heb Macrelife op hun website via de chat gesproken waar ze mij lieten weten dat hij nogmaals vertraagd was en het wee de volgende week zou worden. Zij hadden mij hier niet over gemaild dit keer, ik moest er zelf achter aan. Ik dacht oké ik wacht nog wel even. Maar na 4 keer "vertraagd" en bijna een maand wachten vond ik het een beetje verdacht ik vertrouwde ik de boel niet meer,
Ik kon amper tot slecht contact met ze krijgen en het telefonische nummer is niets anders dan een bandje dat je verteld dat ze druk zijn zonder voicemail. Na een maand was ik er helemaal en absoluut klaar mee en heb ik ze via de email benaderd om mijn bestelling te annuleren. Ik kreeg tot mijn verbazing vrij snel reactie dat hij geannuleerd met, met de creditnota, en ik zou mijn geld binnen 10 dagen binnen krijgen. Ik heb netjes 12 dagen gewacht en nog steeds niets. Ik heb weer via de chat contact gezocht en na uren wachten kreeg ik eindelijk antwoord.
De eigenaar had besloten dat hij het toch niet nodig vond om mijn telefoon te annuleren en heeft hem op de dag van annuleren (16/11/18) gewoon weer besteld! Zonder mijn toestemming en zonder het mij te laten weten! Ik had in de email heel duidelijk aangegeven dat ik de telefoon écht niet meer wou en was ondertussen netjes aan het wachten op mijn geld.
Vorige week maandag (26/11/18) kreeg ik een email dat mijn telefoon dan eindelijk verstuurd was. Ik kreeg een track & trace code en alles. Op POSTNL stond er dat hij woensdag zou aankomen, dit was uiteindelijk verplaatst naar donderdag door de black Friday en cyber Monday drukte. Maar donderdag was hij er nog steeds niet. Ik was onderhand al 2 dagen van mijn werk thuisgebleven om mijn telefoon te ontvangen. Ik heb contact opgenomen met POSTNL en zij lieten mij weten dat zij geen idee hadden waar mijn pakket was. Kwijt of misschien nog niet afgegeven voor verzending? Ik moest even contact opnemen met de verkoper. Zoals altijd waren ze niet telefonisch bereikbaar en heb ik ze dus weer gesproken via de chat. Ze vertelde mij dat mijn telefoon inderdaad nog niet was opgestuurd en dat ze het donderdag (29/11) of vrijdag (30/11) zouden versturen. Ze hadden weer een vertraging. Ze vertelde me de track & trace in de gate te houden en ik het maandag of dinsdag zou ontvangen. Hij is nog steeds niet opgestuurd..
Ik heb in de tussentijd ook nog aangifte gedaan bij de politie en op meerdere websites mijn klacht neergezet met de hoop dat maar iets mijn zou kunnen helpen. Ik ben echt ten einde raad, ik heb slapeloze nachten en ik weet niet meer wat ik verder kan doen.
Ik wil mijn geld terug en dit vreselijke boek voor eeuwig sluiten.
Ik heb op 16 november 2018 een IPhone 6 plus besteld bij de webwinkel Macrelife.
De telefoon zou binnen 5 tot 7 dagen geleverd worden dit was echter niet het geval. Het begon met het eerste mailtje waar zij in vermelde dat de leverancier vertraging had en dat mijn telefoon een week later zou komen. Onschuldig toch? kan gebeuren. Ik heb netjes een week gewacht en nog geen telefoon. Ik heb Macrelife op hun website via de chat gesproken waar ze mij lieten weten dat hij nogmaals vertraagd was en het wee de volgende week zou worden. Zij hadden mij hier niet over gemaild dit keer, ik moest er zelf achter aan. Ik dacht oké ik wacht nog wel even. Maar na 4 keer "vertraagd" en bijna een maand wachten vond ik het een beetje verdacht ik vertrouwde ik de boel niet meer,
Ik kon amper tot slecht contact met ze krijgen en het telefonische nummer is niets anders dan een bandje dat je verteld dat ze druk zijn zonder voicemail. Na een maand was ik er helemaal en absoluut klaar mee en heb ik ze via de email benaderd om mijn bestelling te annuleren. Ik kreeg tot mijn verbazing vrij snel reactie dat hij geannuleerd met, met de creditnota, en ik zou mijn geld binnen 10 dagen binnen krijgen. Ik heb netjes 12 dagen gewacht en nog steeds niets. Ik heb weer via de chat contact gezocht en na uren wachten kreeg ik eindelijk antwoord.
De eigenaar had besloten dat hij het toch niet nodig vond om mijn telefoon te annuleren en heeft hem op de dag van annuleren (16/11/18) gewoon weer besteld! Zonder mijn toestemming en zonder het mij te laten weten! Ik had in de email heel duidelijk aangegeven dat ik de telefoon écht niet meer wou en was ondertussen netjes aan het wachten op mijn geld.
Vorige week maandag (26/11/18) kreeg ik een email dat mijn telefoon dan eindelijk verstuurd was. Ik kreeg een track & trace code en alles. Op POSTNL stond er dat hij woensdag zou aankomen, dit was uiteindelijk verplaatst naar donderdag door de black Friday en cyber Monday drukte. Maar donderdag was hij er nog steeds niet. Ik was onderhand al 2 dagen van mijn werk thuisgebleven om mijn telefoon te ontvangen. Ik heb contact opgenomen met POSTNL en zij lieten mij weten dat zij geen idee hadden waar mijn pakket was. Kwijt of misschien nog niet afgegeven voor verzending? Ik moest even contact opnemen met de verkoper. Zoals altijd waren ze niet telefonisch bereikbaar en heb ik ze dus weer gesproken via de chat. Ze vertelde mij dat mijn telefoon inderdaad nog niet was opgestuurd en dat ze het donderdag (29/11) of vrijdag (30/11) zouden versturen. Ze hadden weer een vertraging. Ze vertelde me de track & trace in de gate te houden en ik het maandag of dinsdag zou ontvangen. Hij is nog steeds niet opgestuurd..
Ik heb in de tussentijd ook nog aangifte gedaan bij de politie en op meerdere websites mijn klacht neergezet met de hoop dat maar iets mijn zou kunnen helpen. Ik ben echt ten einde raad, ik heb slapeloze nachten en ik weet niet meer wat ik verder kan doen.
Ik wil mijn geld terug en dit vreselijke boek voor eeuwig sluiten.