Pagina 1 van 1
Knops levert oorpluggen niet
Geplaatst: 05 dec 2018 14:46
door willem1950
Begin april heb ik twee paar oorpluggen van Knops ( toen een Start-up ) besteld en betaald. Ik hield er rekening mee dat het wat langer zou duren. In september heb ik een mail gestuurd waarop na 3 weken een reactie kwam dat ik geduld moest hebben: Ze liepen iets achter! Toen ik er een maand later achter kwam dat enkele webshops ze in voorraad hadden heb ik een minder vriendelijke mail gestuurd. Hierop weer dezelfde reactie, maar dan al na een week! Inmiddels 5 dec. heb ik ze nog niet. Ik begin te vermoeden dat ik door Knops ben opgelicht en dat ik 138 euro kwijt ben. Zijn er meer met deze ervaring? Wat zouden ik nog meer kunnen doen?
bvd
Willem
Re: Knops levert oorpluggen niet
Geplaatst: 05 dec 2018 18:23
door mahadma
Begin april heb ik twee paar oorpluggen van Knops ( toen een Start-up ) besteld en betaald. Ik hield er rekening mee dat het wat langer zou duren. In september heb ik een mail gestuurd
U besteld en betaald begin april 2018 en gaat in september 2018 pas klagen?
Stuur ze een brief en gelijke email en ontbind de verkoop met geld retour binnen 14 dagen. Het mag dan een hygienisch artikel zijn, maar u heeft het nooit ontvangen, dus daar kunnen ze zich niet op beroepen.
Re: Knops levert oorpluggen niet
Geplaatst: 05 dec 2018 19:59
door Lady1234
Volgens mij zijn ze pas in juni gestart met dat bedrijf.
Re: Knops levert oorpluggen niet
Geplaatst: 05 dec 2018 21:33
door sylvesterb
Lady1234 schreef: ↑05 dec 2018 19:59
Volgens mij zijn ze pas in juni gestart met dat bedrijf.
Ze zijn in
april 2017 gestart en de eerste levering zou november 2017 zijn.
https://www.bright.nl/nieuws/artikel/39 ... or-je-oren
En:
https://www.kickstarter.com/projects/kn ... n=4a56defc
Dit lijkt dus een troll topic gezien het bedrijf in april al gewoon leverde via de winkels.
Re: Knops levert oorpluggen niet
Geplaatst: 05 dec 2018 22:46
door Lady1234
Re: Knops levert oorpluggen niet
Geplaatst: 06 dec 2018 17:28
door lordi
Ik heb zelf ook meegedaan aan de Kickstarter-actie van Knops en in mei 2017 betaald. Er is veel oponthoud geweest maar afgelopen september heb ik ze ontvangen, zeer tevreden over.
Toevallig vanmiddag een bericht gehad dat ze de laatste 5000 sets tussen 10 en 19 december gaan versturen:
f you are still waiting for you Knops and haven't received a track and trace email
after the 19th of December, please send us an email to
[email protected] and we'll look into it asap.
Hier de volledige tekst van de update:
link
Dus nog even twee weken wachten en anders contact met ze opnemen.
Re: Knops levert oorpluggen niet
Geplaatst: 07 dec 2018 09:28
door berndv
Sterker nog, toen kon je ze PREorderen en moest je nog steeds even wachten.