LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wat lees ik in de BN De Stem van Zaterdag 26 April

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Mol

Wat lees ik in de BN De Stem van Zaterdag 26 April

Ongelezen bericht door Mol »

Spaarselect heeft volgen I.Bakker toch een eigen opleidings centrum en hun mensen zijn toch echte en goed opgeleiden finaciële adviseurs, mensen die heel goed weten wat ze aanbieden.
Nou lees ik toch een heel ander verhaal over deze zogenaamde Advieseurs en als dat klopt zijn het gewoon werkstudenten en van wel nivo dan wel.
Even het stuk zelf.(tik het even over uit De Stem)

SS = Spaar Select

Axel-Achtien medewerkers van de failliete vesteging van SS Middelburg BV en SS Axel BV houden vast werk.
Curator mr. R.Nobus is dat overeen gekomen met de hoofdvesteging van SS in Breda.
De twee Zeeuwse filialen van SS werkten op franchisebasis als zelfstandige ondernemingen op het gebied van finaciële beleggingen.
Dalende omzetten, onderandere als gevolg van tegenvallende resultaten op de effectenbeurzen,deden SS Middelburg en SS Axel de das om.
Bij de bedrijven samen waren 33 mensen in vaste dienst. Daarnaast werkten er norg eens dertig oproepkrachten op contractbasis. "DAT WAREN VOORNAMELIJK STUDENTEN DIE IN DE AVONDUREN DE FINACIELE PRODUKTEN VAN SPAAR SELECT AAN DE MAN BRACHTEN", aldus Nobus.
De Hoofddirectie van SS doet volgens Nobus ook een aantal van deze oproepkachten een nieuw aanbod. Verder neemt het hoofdkantoor onder meer computers, de kantooinventaris en een deel van het klantenbestand over van de failliete Zeeuwse vestegingen.De vijftien vaste werknemers die geen aanbieding krijgen voor een nieuw dienstverband moeten over vier weken ,na het aflopen van de opzegtermijn, op zoek naar ander werk.

Nou jullie weer, het zijn verdorie werkstudenten en helemaal geen goed opgeleide adviseurs, leerpichtige van school, kinderen, onwetende schoolpiepers die met NUL verstand van zaken bellegingsproducten verkopen, het moet niet gekker worden.
Wat zei die Bakker ook weer, wij hebben al deze mensen zelf opgeleid, ja,ja Kinderarbeid.

Pieter

Re: Wat lees ik in de BN De Stem van Zaterdag 26 April

Ongelezen bericht door Pieter »

Beste Mol,

lees de brieven van Spaar Select die je mogelijk ontvangen hebt,

Langs de rand staat "Persoonlijke Financiële planing: het effect van Spaar Select"

Dit pretendeerd dat je te maken hebt met goed opgeleide financiële advisuers. Niets is minder waar. Lees een brief van Spaar Select nogmaar eens een keer van een Finacieel adviseur. Jouw "finaciële adviseur" ondertekend met Account manager of service manager. Waarom? De reden is simpel. Bij Spaar Select werken geen financiële adviseurs maar (top)verkopers die zich volgens de nieuwe Nederlandse wetgeving geen Financieel adviseur meer mogen noemen.

Mvg Pieter

Piet

Ongelezen bericht door Piet »

Hallo Mol,

Bedankt voor de informatie.
Dit bevestigt wat wij al lang zeggen, spaar select is een totaal verziekte instelling, hoort niet thuis in Nederland en moet zo snel mogelijk preventief geruimd worden.
Hoeveel ellende heeft u dankzij deze studenten ?
Het is te gek voor woorden dat dit in Nederland toegestaan wordt.
OVERHEID GRIJP IN, VOORDAT WOEDENDE ZWAAR GEDUPEERDEN DIT DOEN !!

Groeten,
Piet

B.Suikerbuik

Ongelezen bericht door B.Suikerbuik »

Ik ben al in Brussel bezig en dat is erg tof.
Bolkestijn is zich kapot geschrokken dat dit soort nieuws uit Nederland in Brussel bekent word.
Dexia gaat nog raar kijken als ik op de Belgische TV een pleidooi ga houden over de oplichtingpaktijken van deze bank en de voltalligen Europeese raad krijgt van mij een dosier waarin bijv zit:
Mijn hele producten troep met kontracten om dit eens uit te zoeken of dit mag volgens europeese normen.
De verkoop map van Spaar Select geleend van een verkoper van Spaar Select.
Van iemend gekregen Legio infomatie met verkoop materiaal voor verkopers.
Dexia aanbod en alle kopieën van correspondentie van mij aan deze "bank".
De mensen die ik momenteel al heb benaderd staan open om deze zaak zeer gedegen na te kijken en te toetsen aan de maatstaven van de Europeese regels voor bank en verzekerings wezen.
De Nederlandse regering kan dan ook een veeg uit de pan verwachten van de Europeeseraad als blijkt dat ze in gebreken zijn gebleven.

kees

Ongelezen bericht door kees »

dat zijn nog eens goede berichten zo kun je zien dat er wel mensen zijn die ons willen helpen.
want we zijn beduveld want niemand wil toch naar nu pas blijkt met een lening opgezadeld zitten die onbetaalbaar is.
als dat tijdens het verkooppraatje was verteld dat het om een lening zou gaan ben ik er van overtuigd dat bijna niemand met legio in zee was gegaan, maar het is bewust niet verteld om maar zoveel mogelijk te verkopen,legio heeft er op gegokt dat de koersen zouden blijven stijgen, en dacht dat ze daarom alle regels aan hun laars konden lappen,want als de koersen inderdaad waren gestegen waren al die fouten en overtredingen die zijn gemaakt
niet aan het licht gekomen.
kortom legio heeft gegokt en verloren en wil daar ons voor op laten draaien.

Wim

Ongelezen bericht door Wim »

Kees, in een woord:perfekt

Wim

sonja

Ongelezen bericht door sonja »

Ik vind het fantastisch, ga zo door!!!

Karin

Ongelezen bericht door Karin »

Meneer Suikerbuik, mag ik zo vrij zijn om te informeren uit hoofde van welke functie u in Brussel de voltallige Europese raad gaat informeren over de Dexia-praktijken?
Hier in Nederland, bijvoorbeeld op het Tros Radar Forum, zouden we misschien ook wel blij zijn met inzage in het 'verkoopmateriaal voor verkopers'

Vr.gr. Karin

Rob

Ongelezen bericht door Rob »

Karin verkoopcijfers van dit jaar zullen drastisch verminderd zijn.

rob v.d.

Ongelezen bericht door rob v.d. »

Wie is eigenlijk meneer B. Suikerbuik met een kennelijk invloedrijke functie (die in tegenstelling daarmee een Hotmail-adres hanteert)? Ik kom hem op het world-wide-web in de zoekmachines nergens tegen, en dat zou toch moeten bij iemand die zich zelf beroept op zijn contacten bij de Europese raad en die een goede ingang schijnt te hebben bij de Belgische TV. Of is hij soms de zoveelste grappenmaker die dit forum met een dooie mus blij wil maken.
Kortom, meneer Suikerbuik, laat eens wat meer van u weten!

Karin

Zoiets bedoelde ik dus..

B Suikerbuikk

Ongelezen bericht door B Suikerbuikk »

Mensen maak u nou niet druk om mijn persoon maar laat mij begaan.
Ik doe het niet voor mijn glorie maar voor jullie allemaal.
Ik ben geen weldoener en ook geen belangrijk persoon ik ben een van jullie.
Geef mij tijd en ruimte om te werken als ik win, winnen we allemaal, mijn lot is net zo rot als dat van jullie allemaal.
Ja, ik heb wat deuren open en ben op de goede weg dus heb geduld.
Maak je niet gek ik probeer en beloof niets dus als ik valse hoop heb gewekt, sorry ik doe alleen mijn stinkende best voor jullie en mijn zelf.

L. Blok

Ongelezen bericht door L. Blok »

Beste Rob v.d.,

Zoals jij al vermoede zal dit waarschijnlijk de zoveelste grappenmaker zijn. Een e-mailje naar zijn adres gaf de onderstaande message terug.

m.v.g. L. Blok

The original message was received at Wed, 30 Apr 2003 21:44:19 +0200 (MET DST)

----- The following addresses had permanent fatal errors -----
[email protected]
(reason: 550 Requested action not taken: mailbox unavailable)

----- Transcript of session follows -----
... while talking to mx3.hotmail.com.:
>>> DATA
<<< 550 Requested action not taken: mailbox unavailable
550 5.1.1 [email protected]... User unknown
<<< 503 Need Rcpt command.

Karin

Hotmail is uitgevallen in België. Was te verwachten.

B Suikerbuik

Ongelezen bericht door B Suikerbuik »

Nou mopperkonten hier zijn jullie emailadressen voor her europees parlement:
[email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected]

Nou niet meer boos zijn ik doe ook maar gewoon mijn best voor jullie .
Ik heb inderdaad een andere naam maar die houd ik voor mezelf ivm vervolging door Spaar Select.
Ik heb al genoeg problemen met dit bedrijf en kan dus niets verder vrijgeven sorry.
Voor de gene die denken dat ik een grapje maak, dat is niet zo daar is de hele zaak te ernstig voor.

jaap

Ongelezen bericht door jaap »

ben bang dat wanneer iemand persoonlijk het hel hoog gaat spelen en hij maakt per ongeluk een foutje in de procedure
dat hij dan meer verpruts dan goed doet.
Waarom geven wij dit soort extra info niet door aan bv.
de stichting Leaseverlies ???
'k krijg nu toch wat argwaan.

B Suikerbuik

mek, mek, mek, dat zeuren van jullie ben ik beu, ik had willen helpen maar zie daar verder maar vanaf.
Veel geluk in jullie strijd met al die zeikers en jankers.

el

Ongelezen bericht door el »

Rot op Suikerbuik, de zoveelste praatjesmaker op dit forum.

B Suikerbuik

Ha,Ha, ik ga op vakantie de groeten EL, ik wel.

el

Ongelezen bericht door el »

Ik ga straks met al mijn centjes die ik van Dexia terug krijg denk ik maar een leuk wereldreisje maken.

Gesloten