Bank besteld bij VT-wonen maar niet gekregen
Geplaatst: 10 dec 2018 13:23
In oktober hebben wij een nieuwe bank gekocht bij VT-wonen, helemaal onze bank, wel erg prijzig 2300 euro, maar naar overleg besloten om deze dure bank te kopen. De levertijd valt mee deze is 4-tot maximaal 6 weken. Dit past ruimschoots in onze planning.
We hebben de bank direct betaald en krijgen een bevestiging van de order en dat deze een levertijd heeft van 6 weken, helemaal top toch?
Nu is het 7 week verder na de order, en nog geen bank. We hebben VT-wonen gebeld en die geven aan dat dit ligt bij hun partner i-sofa en dat we contact moeten zoeken met hun. Geen probleem, we bellen met i-sofa en krijgen naar meermalen bellen geen contact. We voeren een webformulier in met de vraag waar onze dure bank blijft. 2 dagen later reactie, maar niet zo leuk, de bank kan pas minimaal na de 2e week van januari worden geleverd, en dat de bank door ons net te laat is besteld en dat VT-wonen een fout heeft gemaakt door te zeggen dat de levertijd 6 weken is. Ondertussen is op de website van VT-wonen de levertijd naar 8 weken geplaatst.
We hebben i-sofa en VT-wonen in gebreke gesteld en ze 10 dagen de tijd gegeven om te leveren.
We kregen geen response op onze e-mail niet van i-sofa en niet van vt-wonen, maar dat kan nog komen. We dachten we bellen de helpdesk van VT-wonen, maar daar zeggen ze dat de helpdesk alleen open is op werkdagen tussen 09:00 en 21:00, vreemd ik bel op maandag om 13:00. Nog een keer gebeld , en gedaan of ik interesse heb in het blad VT-wonen, en pardoes kom ik er wel doorheen. Bij navraag bij de helpdesk voor de webshop, krijgen we te horen dat ze in vergadering zijn de hele dag en daardoor de helpdesk gesloten hebben; of wij het einde van de dag nog eens willen proberen.
Ach ja dan maar de kerstfilms en andere kerstdingen op plastic stoeltjes en op de oude bank. Maar je verwacht wel meer voor het geld.
Groet Willem
We hebben de bank direct betaald en krijgen een bevestiging van de order en dat deze een levertijd heeft van 6 weken, helemaal top toch?
Nu is het 7 week verder na de order, en nog geen bank. We hebben VT-wonen gebeld en die geven aan dat dit ligt bij hun partner i-sofa en dat we contact moeten zoeken met hun. Geen probleem, we bellen met i-sofa en krijgen naar meermalen bellen geen contact. We voeren een webformulier in met de vraag waar onze dure bank blijft. 2 dagen later reactie, maar niet zo leuk, de bank kan pas minimaal na de 2e week van januari worden geleverd, en dat de bank door ons net te laat is besteld en dat VT-wonen een fout heeft gemaakt door te zeggen dat de levertijd 6 weken is. Ondertussen is op de website van VT-wonen de levertijd naar 8 weken geplaatst.
We hebben i-sofa en VT-wonen in gebreke gesteld en ze 10 dagen de tijd gegeven om te leveren.
We kregen geen response op onze e-mail niet van i-sofa en niet van vt-wonen, maar dat kan nog komen. We dachten we bellen de helpdesk van VT-wonen, maar daar zeggen ze dat de helpdesk alleen open is op werkdagen tussen 09:00 en 21:00, vreemd ik bel op maandag om 13:00. Nog een keer gebeld , en gedaan of ik interesse heb in het blad VT-wonen, en pardoes kom ik er wel doorheen. Bij navraag bij de helpdesk voor de webshop, krijgen we te horen dat ze in vergadering zijn de hele dag en daardoor de helpdesk gesloten hebben; of wij het einde van de dag nog eens willen proberen.
Ach ja dan maar de kerstfilms en andere kerstdingen op plastic stoeltjes en op de oude bank. Maar je verwacht wel meer voor het geld.
Groet Willem