Verkoper op marktplaats levert niet
Geplaatst: 12 dec 2018 16:31
1 oktober via Marktplaats laptop bestelt en € 404,95 betaalt, zou binnen 5 werkdagen geleverd worden.
na een week geen laptop, mailtje gestuurd dat ik niks ontvangen had.
antwoord Beste Ruud,
Ik heb het voor je nagekeken en de verwachting is dat je je pakket binnen 5 werkdagen kan ontvangen.
Voorafgaand aan de levering ontvang je nog een track en trace code om je bestelling te volgen.
na weer een week mailtje gestuurd dat ik niks ontvangen had.
antwoord,Beste Ruud,
Onze excuses voor de vertraging ik heb contact opgenomen met de leverancier en die geven aan uiterlijk dinsdag de laptop af te leveren! Je krijgt nog een track en trace code voorafgaande aan de levering
na week nog geen laptop mailtje gestuurd.
antwoord, Beste Ruud,
Allereerst mijn excuses voor de verlate reactie. Wegens enorme drukte op onze klantenservice deze week heb ik je bericht helaas niet eerder kunnen beantwoorden.
Het betreurt mij enorm dat de laptop tot op heden nog niet bij je is afgeleverd. Per direct heb ik de status van je bestelling bekeken bij onze leverancier en zie ik dat zij helaas met een vertraging kampen. Zij geven aan de bestelling binnen 5 werkdagen te zullen verzenden.
Ter bevestiging van de verzending ontvangt u per e-mail de Track & Trace gegevens.
Heb je nog vragen/opmerkingen, aarzel dan niet om contact op te nemen.
ondertussen november mailtje gestuurd dat ze het nou toch echt moet leveren anders wil ik dat ze mijn geld terug storten.
geen antwoordt.
december mailtje gestuurd dat ze mijn geld op mijn rekening terug moeten storten.
geen antwoord.
Helaas word de volgende stap word een procedure aanspannen en aangifte doen van internet oplichting.
na een week geen laptop, mailtje gestuurd dat ik niks ontvangen had.
antwoord Beste Ruud,
Ik heb het voor je nagekeken en de verwachting is dat je je pakket binnen 5 werkdagen kan ontvangen.
Voorafgaand aan de levering ontvang je nog een track en trace code om je bestelling te volgen.
na weer een week mailtje gestuurd dat ik niks ontvangen had.
antwoord,Beste Ruud,
Onze excuses voor de vertraging ik heb contact opgenomen met de leverancier en die geven aan uiterlijk dinsdag de laptop af te leveren! Je krijgt nog een track en trace code voorafgaande aan de levering
na week nog geen laptop mailtje gestuurd.
antwoord, Beste Ruud,
Allereerst mijn excuses voor de verlate reactie. Wegens enorme drukte op onze klantenservice deze week heb ik je bericht helaas niet eerder kunnen beantwoorden.
Het betreurt mij enorm dat de laptop tot op heden nog niet bij je is afgeleverd. Per direct heb ik de status van je bestelling bekeken bij onze leverancier en zie ik dat zij helaas met een vertraging kampen. Zij geven aan de bestelling binnen 5 werkdagen te zullen verzenden.
Ter bevestiging van de verzending ontvangt u per e-mail de Track & Trace gegevens.
Heb je nog vragen/opmerkingen, aarzel dan niet om contact op te nemen.
ondertussen november mailtje gestuurd dat ze het nou toch echt moet leveren anders wil ik dat ze mijn geld terug storten.
geen antwoordt.
december mailtje gestuurd dat ze mijn geld op mijn rekening terug moeten storten.
geen antwoord.
Helaas word de volgende stap word een procedure aanspannen en aangifte doen van internet oplichting.