Pagina 1 van 1

ongewenste telefonische benadering AD

Geplaatst: 14 dec 2018 12:23
door 82GruisMadrid
Oktober 2018 heb ik mijn abonnement op het dagblad AD beeíndigd. Ik word vanaf eind november dagelijks telefonisch benaderd door 4 verschillende nummers, die ik niet opneem omdat ze voor mij onbekend zijn. Na onderzoek op internet blijken deze nummers van Het AD te zijn en staan ze bekend als zeer irritant. IK heb Het Ad benaderd met de vraag of dit gestopt kan worden. Het bleef 1 dag rustig, maar het begint nu gewoon weer opnieuw. Ik negeer de telefoontjes, maar vind het zeer irritant. Ik ben benieuwd of meer mensen hier ervaring mee hebben.

M.Gruisinga

Re: ongewenste telefonische benadering AD

Geplaatst: 14 dec 2018 12:59
door 16again
ipv het AD benaderen, had ik zo'n telefoontje opgenomen, en gevraagd of ze willen stoppen.

Re: ongewenste telefonische benadering AD

Geplaatst: 14 dec 2018 14:37
door Lowieze
82GruisMadrid schreef:
14 dec 2018 12:23
Oktober 2018 heb ik mijn abonnement op het dagblad AD beeíndigd. Ik word vanaf eind november dagelijks telefonisch benaderd door 4 verschillende nummers, die ik niet opneem omdat ze voor mij onbekend zijn. Na onderzoek op internet blijken deze nummers van Het AD te zijn en staan ze bekend als zeer irritant. IK heb Het Ad benaderd met de vraag of dit gestopt kan worden. Het bleef 1 dag rustig, maar het begint nu gewoon weer opnieuw. Ik negeer de telefoontjes, maar vind het zeer irritant. Ik ben benieuwd of meer mensen hier ervaring mee hebben.

M.Gruisinga

Als u nu één keer wel opneemt en aangeeft dat u gebruik wilt maken van het recht van verzet, dan vallen ze u niet meer lastig.

Re: ongewenste telefonische benadering AD

Geplaatst: 14 dec 2018 15:28
door Costnix
Voor hardnekkige gevallen heb ik een scheidsrechtersfluitje bij de hand :-)
Maar.... het recht van verze heeft mijn voorkeur.

Re: ongewenste telefonische benadering AD

Geplaatst: 14 dec 2018 15:47
door kuklos
Zoals meerdere mensen al aangaven, neem wel op en geef aan dat je niet meer gebeld wil worden.

Re: ongewenste telefonische benadering AD

Geplaatst: 14 dec 2018 15:48
door NeoDutchio
Het zal het AD niet zijn, maar een callcenter die voor hun belt. Het beste kunt u daar aangeven geen interesse te hebben. Zo langu namelijk niet opneemt blijven zij bellen.

Re: ongewenste telefonische benadering AD

Geplaatst: 14 dec 2018 18:17
door renewouters
Costnix schreef:
14 dec 2018 15:28
Voor hardnekkige gevallen heb ik een scheidsrechtersfluitje bij de hand :-)
Maar.... het recht van verze heeft mijn voorkeur.
En jij denkt werkelijk dat zo'n kinderachtig fluitje helpt? De call center machine draait het nummer de volgende dag gewoon weer opnieuw. Gewoon op een normale manier zeggen dat je geen belangstelling hebt werkt nog altijd het beste. Plus dat je niet meewerkt aan de verhuftering van de maatschappij.

Daarnaast help je misschien studenten die voor hun studie moeten werken aan een permanente gehoorbeschadiging.

Re: ongewenste telefonische benadering AD

Geplaatst: 14 dec 2018 19:21
door juliomariner
Het fluitje dient alleen gebruikt te worden voor de energie vergelijkers - collectieven, microsoft bellers en ander geboefte. Het moet dus niet gebruikt worden voor door eerlijke bedrijven ingehuurde callcenters want dit zijn gewoon eerlijke medewerkers die gewoon hun werk doen. Daarbij zal zo'n eerlijk callcenter ook altijd na het gesprek wijzen op het recht van verzet
Dat voorgenoemde oplichtende geboefte mag wel de fluitbehandeling krijgen