Annulering hotelkamers door HotelsClick
Geplaatst: 17 dec 2018 11:44
Op 21 maart 2018, 3 hotelkamers in Wenen geboekt. De kamers zijn voor een periode van 6 tot 9 december j.l. geboekt. Via de zoekmachine van Trivago ben ik bij HotelsClick terechtgekomen. Nadat ik de bevestiging had ontvangen is er via de Visa kaart gelijk een bedrag van € 1203,-- afgeschreven. Het betreffende hotel bevestigd rond begin november dat de kamers inderdaad zijn gereserveerd.
Vol ongeloof ontving ik 10 dagen voor vertrek een mail van HotelsClick dat wegens technische en administratieve problemen dat er garantie kon worden gegeven dat de gereserveerde kamers ook daadwerkelijk beschikbaar zouden zijn.
Navraag bij hotel hotel leverde op dat HotelsClick de kamers gewoon had geannuleerd en dat ik bij HotelsClick moest zijn voor verdere informatie. Ik heb de daarop volgende dagen ettelijke keren geprobeerd om telefonisch met hun in contact te komen( telkens meer dan een uur in de wacht) maar zonder succes. Toen maar een mail gestuurd met het verzoek om informatie en gesommeerd mijn geld terug te storten. Maar telkens kreeg ik weer de mail dat er administratieve en technische problemen waren.
Toen het ik Trivago benaderd en gevraagd of zij hierin iets kunnen betekenen. Aan mij werd verteld dat zij in principe hierin geen partij zijn omdat zij alleen een zoekmachine zijn. Maar ze hebben wel regelmatig een mail aan mij gestuurd dat ze ook contact met HotelsClick hebben gezocht. Ook bij Visa een betwistingsformulier met alle benodigde stukken ingediend maar tot op heden geen resultaat.
Nu bijna 3 weken verder voel ik me door iedere instantie door redelijk in de kou gezet.
Geen geld retour, een reactie meer van HotelsCilck en Visa. Trivago kan schijnbaar ook niet meer betekenen.
Vol ongeloof ontving ik 10 dagen voor vertrek een mail van HotelsClick dat wegens technische en administratieve problemen dat er garantie kon worden gegeven dat de gereserveerde kamers ook daadwerkelijk beschikbaar zouden zijn.
Navraag bij hotel hotel leverde op dat HotelsClick de kamers gewoon had geannuleerd en dat ik bij HotelsClick moest zijn voor verdere informatie. Ik heb de daarop volgende dagen ettelijke keren geprobeerd om telefonisch met hun in contact te komen( telkens meer dan een uur in de wacht) maar zonder succes. Toen maar een mail gestuurd met het verzoek om informatie en gesommeerd mijn geld terug te storten. Maar telkens kreeg ik weer de mail dat er administratieve en technische problemen waren.
Toen het ik Trivago benaderd en gevraagd of zij hierin iets kunnen betekenen. Aan mij werd verteld dat zij in principe hierin geen partij zijn omdat zij alleen een zoekmachine zijn. Maar ze hebben wel regelmatig een mail aan mij gestuurd dat ze ook contact met HotelsClick hebben gezocht. Ook bij Visa een betwistingsformulier met alle benodigde stukken ingediend maar tot op heden geen resultaat.
Nu bijna 3 weken verder voel ik me door iedere instantie door redelijk in de kou gezet.
Geen geld retour, een reactie meer van HotelsCilck en Visa. Trivago kan schijnbaar ook niet meer betekenen.