Slechte ervaring DFS Banken
Geplaatst: 17 dec 2018 16:19
Bij deze wil ik mijn slechte ervaringen met DFS banken delen en waarschuwen voor de verkoopvoorwaarden van DFS, waarin staat, dat de meubels pas worden binnengezet en uitgepakt NA BETALING per mobiele pin.
Trap er niet in want je hebt geen poot meer om op te staan bij klachten.
Zij zijn bovendien niet aangesloten bij enig garantiefonds, waar wij helaas te laat achter kwamen.
De aan ons geleverde lederen stoelen zijn heel slecht (krom) gestikt, zij zijn ongelijk in hoogte en aan de achterzijde van de rugleuningen zitten lelijke bulten. Dat laatste wil DFS dan wel repareren, maar de klachten over de stiksels e.d. worden afgedaan met "het is handwerk".
In mijn ogen is "Handwerk" een kwaliteitsnorm, waar je meestal extra voor moet betalen.
Bij DFS betekent "Handwerk" KNOEIWERK!
Trap er niet in want je hebt geen poot meer om op te staan bij klachten.
Zij zijn bovendien niet aangesloten bij enig garantiefonds, waar wij helaas te laat achter kwamen.
De aan ons geleverde lederen stoelen zijn heel slecht (krom) gestikt, zij zijn ongelijk in hoogte en aan de achterzijde van de rugleuningen zitten lelijke bulten. Dat laatste wil DFS dan wel repareren, maar de klachten over de stiksels e.d. worden afgedaan met "het is handwerk".
In mijn ogen is "Handwerk" een kwaliteitsnorm, waar je meestal extra voor moet betalen.
Bij DFS betekent "Handwerk" KNOEIWERK!