Ik voel me misleid door T-mobile
Geplaatst: 18 dec 2018 15:47
Hallo,
November 2017 abonnement afgeloten. Eind januari aan de bel getrokken omdat er niets gefactureerd werd. Een medewerker van Tmobile start een onderzoek hoe dat kan gebeuren, omdat ik de toestel al had ontvangen. Medewerker tmobile belt mij zelfde dag terug, na haar onderzoek deelt ze mee dat er geen aanvraag voor nieuw abonnemt gevonden kan worden en zodoende de toegestuurde toestel "Gratis" is. Bevestigend tot 3 keer toe feliciteerd ze mij en vraagt ze of ik een nieuw abonnemt wil. Nou dank u voor de gratis toestel en doe er dan maar nog 1.
6 Maanden later komen ze dus er achter dat het niet gratis is en na mijn verbazing ondek ik tot een maand terug dat ik dus nu vast zit aan 2 abonnementen. Na een lange en drukke telefoon verkeer komen ze met een oplossing dat ik de toestel terug kan sturen en al me betaalde toestelkrediet kosten ingehouden zullen worden maar dat ze wel de abonnement kosten terug storten en ontbinden de contract.
Dat vind ik zeker geen goedmakertje na een blunder van Tmobile. En mee werken doen ze ook niet om de medewerker van het gesprek aan te spreken en tot getuigen te roepen terwijl ze dat makkelijk kunnen. Dat zou dus snijden in eigen vinger zijn. Eerlijkheid is ver gezocht bij Tmobile. Dat terzijde een goedmakertje hebben ze dus ook niet te bieden.
Had de optie om de toestel te behouden en door te betalen of om terug te sturen en betaalde toestel krediet kosten was ik wel kwijt.
T-Mobile accepteert wel de fout, "kan" gebeuren zeggen ze. Maar wel laten betalen ondertussen en GEEN redelijk compensatie voorstellen. IK vind dat ze met een beter voorstel kunnen komen.
Heb zelf voorgesteld om de abonnement te behouden waar ik in principe voor heb getekend, maar wil wel dat T-mobile hun eigen verantwoordelijkheid voor zich neemt. "Toestel is gratis" zei een medewerker van T-Mobile met idnummer ...…? (die heb ik nog).
Graag zou ik hier advies bij willen hoe verder?
mvg
M.
November 2017 abonnement afgeloten. Eind januari aan de bel getrokken omdat er niets gefactureerd werd. Een medewerker van Tmobile start een onderzoek hoe dat kan gebeuren, omdat ik de toestel al had ontvangen. Medewerker tmobile belt mij zelfde dag terug, na haar onderzoek deelt ze mee dat er geen aanvraag voor nieuw abonnemt gevonden kan worden en zodoende de toegestuurde toestel "Gratis" is. Bevestigend tot 3 keer toe feliciteerd ze mij en vraagt ze of ik een nieuw abonnemt wil. Nou dank u voor de gratis toestel en doe er dan maar nog 1.
6 Maanden later komen ze dus er achter dat het niet gratis is en na mijn verbazing ondek ik tot een maand terug dat ik dus nu vast zit aan 2 abonnementen. Na een lange en drukke telefoon verkeer komen ze met een oplossing dat ik de toestel terug kan sturen en al me betaalde toestelkrediet kosten ingehouden zullen worden maar dat ze wel de abonnement kosten terug storten en ontbinden de contract.
Dat vind ik zeker geen goedmakertje na een blunder van Tmobile. En mee werken doen ze ook niet om de medewerker van het gesprek aan te spreken en tot getuigen te roepen terwijl ze dat makkelijk kunnen. Dat zou dus snijden in eigen vinger zijn. Eerlijkheid is ver gezocht bij Tmobile. Dat terzijde een goedmakertje hebben ze dus ook niet te bieden.
Had de optie om de toestel te behouden en door te betalen of om terug te sturen en betaalde toestel krediet kosten was ik wel kwijt.
T-Mobile accepteert wel de fout, "kan" gebeuren zeggen ze. Maar wel laten betalen ondertussen en GEEN redelijk compensatie voorstellen. IK vind dat ze met een beter voorstel kunnen komen.
Heb zelf voorgesteld om de abonnement te behouden waar ik in principe voor heb getekend, maar wil wel dat T-mobile hun eigen verantwoordelijkheid voor zich neemt. "Toestel is gratis" zei een medewerker van T-Mobile met idnummer ...…? (die heb ik nog).
Graag zou ik hier advies bij willen hoe verder?
mvg
M.