Nummerovername bij Ben
Geplaatst: 17 jan 2019 12:09
In oktober 2018 een nummer overgenomen voor mijn dochter bij Ben.
Oude contractant moest eerst het toestelkrediet afbetalen, wat ook gebeurt is.
Op mijn eerste nota staat aflossing toestel €52,82 . Ben gebeld dat dit al was betaald, bedrag was op de verkeerde factuur afgeschreven zou goed komen.
meerdere aanmaningen en telefoontjes later word het nummer in januari afgesloten, dus dochter niet bereikbaar. Ik moet nog 35 euro betalen, blijkt nota van oude contractant te zijn, Ben legt de verantwoording van dit bedrag bij mij neer, moet zelf maar kijken hoe ik dit van de oude contractant terug krijg.
Eerst betalen anders geen telefoongebruik.
De oude contractant is/was er van overtuigd dat alles betaald is, heeft nog contact met Ben proberen te krijgen maar krijgt geen informatie.
En verder hoe je behandeld word door de klanten service, schandalig.
Is trouwens heel slecht telefonisch te bereiken, contact gaat via messenger.
Het abonnement is nu trouwens opgezegd
Oude contractant moest eerst het toestelkrediet afbetalen, wat ook gebeurt is.
Op mijn eerste nota staat aflossing toestel €52,82 . Ben gebeld dat dit al was betaald, bedrag was op de verkeerde factuur afgeschreven zou goed komen.
meerdere aanmaningen en telefoontjes later word het nummer in januari afgesloten, dus dochter niet bereikbaar. Ik moet nog 35 euro betalen, blijkt nota van oude contractant te zijn, Ben legt de verantwoording van dit bedrag bij mij neer, moet zelf maar kijken hoe ik dit van de oude contractant terug krijg.
Eerst betalen anders geen telefoongebruik.
De oude contractant is/was er van overtuigd dat alles betaald is, heeft nog contact met Ben proberen te krijgen maar krijgt geen informatie.
En verder hoe je behandeld word door de klanten service, schandalig.
Is trouwens heel slecht telefonisch te bereiken, contact gaat via messenger.
Het abonnement is nu trouwens opgezegd