Overgestapt naar NLE glasvezel: geen tv, internet of telefoon
Geplaatst: 19 jan 2019 15:40
Al 5 dagen geen tv, internet en telefoon na overstappen naar NLE glasvezel!!
Nle, dit kun je toch je nieuwe klant niet aandoen? Alhoewel nieuw, we nemen op dit moment ook al energie van ze af.
De situatie (zoals ook bij Nle bekendgemaakt).
Dinsdag kwam de monteur om te installeren, hij zei dat er extern iets niet goed was, en dat we binnen 3 uur op mobiel zouden worden gebeld. Dit gebeurde niet. Vanaf woensdag berichten gestuurd naar Nle (zonder reactie), en met prepaid naar klantenservice Nle gebeld. Klantenservice doet laconiek over de situatie, en word je niet veel wijzer van. Omdat er steeds niets gebeurde weer gebeld naar Nle waarop we telefoonnummer monteur kregen. Na letterlijk ruim een halve dag bellen iemand aan de lijn gekregen, die zou weer contact met Nle opnemen (kastje muur). Inmiddels is het vrijdagmiddag en hebben we vanmorgen weer Nle gebeld. Na weer een poos in de wacht het probleem weer voorgelegd. Het zou worden uitgezocht, en we werden in de wacht gezet, na een poos wachten (al bang dat het beltegoed zou opraken)...... werd de verbinding verbroken!! Dit is toch om moedeloos van te worden. Nu al 5 dagen NIETS en in het weekend helemaal niets te verwachten, ben je zo 7 dagen verder. Een groot probleem kan dit toch niet zijn? Tot dinsdag hebben we nog gebruik gemaakt van glasvezel. Als het bijvoorbeeld een verkeerd stekkertje in patch kast is, dan is dat toch zo opgelost?
Communiceer!!.... letterlijk niemand heeft wat terug laten horen.... dit is frustrerend.... en geeft een machteloos gevoel... omdat wij niets blijken te kunnen bereiken. Een consumentenprogramma zou er zo een uitzending over kunnen maken. We voelen ons " roepende in de woestijn".
Kom met een oplossing want telefonisch zijn we niet meer te bereiken, internet ligt dagen stil terwijl we het nodig hebben en 's avonds tv kunnen we ook wel vergeten.
Los hiervan hebben we ook nog steeds geen extra tv ontvanger, is met aanmelding aangevraagd, en daarna meerdere malen telefonisch en met berichten. Dit geldt ook voor de pincode. Is er iemand die dit ok ooit heeft gehad en advies kan geven?
Nle, dit kun je toch je nieuwe klant niet aandoen? Alhoewel nieuw, we nemen op dit moment ook al energie van ze af.
De situatie (zoals ook bij Nle bekendgemaakt).
Dinsdag kwam de monteur om te installeren, hij zei dat er extern iets niet goed was, en dat we binnen 3 uur op mobiel zouden worden gebeld. Dit gebeurde niet. Vanaf woensdag berichten gestuurd naar Nle (zonder reactie), en met prepaid naar klantenservice Nle gebeld. Klantenservice doet laconiek over de situatie, en word je niet veel wijzer van. Omdat er steeds niets gebeurde weer gebeld naar Nle waarop we telefoonnummer monteur kregen. Na letterlijk ruim een halve dag bellen iemand aan de lijn gekregen, die zou weer contact met Nle opnemen (kastje muur). Inmiddels is het vrijdagmiddag en hebben we vanmorgen weer Nle gebeld. Na weer een poos in de wacht het probleem weer voorgelegd. Het zou worden uitgezocht, en we werden in de wacht gezet, na een poos wachten (al bang dat het beltegoed zou opraken)...... werd de verbinding verbroken!! Dit is toch om moedeloos van te worden. Nu al 5 dagen NIETS en in het weekend helemaal niets te verwachten, ben je zo 7 dagen verder. Een groot probleem kan dit toch niet zijn? Tot dinsdag hebben we nog gebruik gemaakt van glasvezel. Als het bijvoorbeeld een verkeerd stekkertje in patch kast is, dan is dat toch zo opgelost?
Communiceer!!.... letterlijk niemand heeft wat terug laten horen.... dit is frustrerend.... en geeft een machteloos gevoel... omdat wij niets blijken te kunnen bereiken. Een consumentenprogramma zou er zo een uitzending over kunnen maken. We voelen ons " roepende in de woestijn".
Kom met een oplossing want telefonisch zijn we niet meer te bereiken, internet ligt dagen stil terwijl we het nodig hebben en 's avonds tv kunnen we ook wel vergeten.
Los hiervan hebben we ook nog steeds geen extra tv ontvanger, is met aanmelding aangevraagd, en daarna meerdere malen telefonisch en met berichten. Dit geldt ook voor de pincode. Is er iemand die dit ok ooit heeft gehad en advies kan geven?