Pagina 1 van 2

PostNL maakt me woest

Geplaatst: 26 jan 2019 15:32
door MadmanCreatives
Al een week geleden iets besteld wat ik dit weekend nodig had. Zonder aankondiging in de app blijkt postnl vandaag te zijn geweest toen ik net even weg was. Buren waren gewoon thuis, maar daar is het niet afgegeven: nu komen ze ná het weekend pas.

Normaal gesproken klaag ik niet snel, maar dit is de zoveelste kl.testreek van postnl: van pakketten in de kliko doen tot wel bij buren afgeven, maar geen briefje in de brievenbus achterlaten en dus van niets weet.

Kwaliteit van postnl keldert achteruit. Ik zou iedere online winkel willen oproepen om niets meer te versturen via postnl en te kiezen voor een andere pakketdienst.

Re: PostNL maakt me woest

Geplaatst: 27 jan 2019 11:20
door Lady1234
Maar als u op internet zou zoeken, zou u reacties lezen van anderen, die dat juist over elke andere bezorgdienst roepen.

Re: PostNL maakt me woest

Geplaatst: 27 jan 2019 11:25
door thecure
serieus? klagen over postNL terwijl je zelf van huis was?

Re: PostNL maakt me woest

Geplaatst: 27 jan 2019 11:41
door Cro
Mogelijk heeft de verzendende partij wel aangegeven dat het niet bij de buren achter gelaten mag worden.

Re: PostNL maakt me woest

Geplaatst: 27 jan 2019 12:06
door mahadma
Zomaar een vraag aan de vraagsteller: Noem hier eens één verzendbedrijf wat 100% correct werkt, dank u wel alvast!

Re: PostNL maakt me woest

Geplaatst: 27 jan 2019 12:15
door jonis
Je zou eens wat aan je angermanagement moeten doen.


Verder zou ik iedere bolpuntcomcommer eens willen oproepen; koop eens wat in een stenen winkel.
Buitenlucht is goed voor je frustraties.....en misschien gebeurt er ook eens wat aan de leegstand in de winkelcentra

Re: PostNL maakt me woest

Geplaatst: 27 jan 2019 12:26
door Lowieze
jonis schreef:
27 jan 2019 12:15
Je zou eens wat aan je angermanagement moeten doen.


Verder zou ik iedere bolpuntcomcommer eens willen oproepen; koop eens wat in een stenen winkel.
Buitenlucht is goed voor je frustraties.....en misschien gebeurt er ook eens wat aan de leegstand in de winkelcentra

Het gaat hier om een klacht over het koeriersbedrijf, niet over het leverende bedrijf.
Ik denk dat de tijd dat de winkels en hun magazijnen vol liggen met spullen achter ons ligt en niet meer terug komt. Zou ook veel te duur worden, zouden we daar weer over klagen.

Re: PostNL maakt me woest

Geplaatst: 27 jan 2019 13:59
door kuklos
MadmanCreatives schreef:
26 jan 2019 15:32
Ik zou iedere online winkel willen oproepen om niets meer te versturen via postnl en te kiezen voor een andere pakketdienst.
En jij denkt dat een post hier op dit forum dat zal bereiken? Of schrijf je daadwerkelijk ook alle online winkels aan om dit te voor elkaar te krijgen?

Re: PostNL maakt me woest

Geplaatst: 27 jan 2019 14:25
door Joep van Ginneken
Iedere pakketbezorger doet zn werk soms niet goed. Helemaal niet raar. Irritant is het wel als zij ruim vóór de afgesproken tijd komen en jij er niet bent. Of omdat het druk is, jij in een flat woont, zij het dus makkelijker vinden om een briefje in de bus te doen, kan je het zelf op halen bij X. Of, en die heb ik 2x meegemaakt bij dezelfde bezorger; keihard liegen dat de bel het niet deed! Controle waar hij bijstond en nog ontkennen! (Voor hij weer wegreed kon ik hem nog tegenhouden). Voor de volgende keer: Ruim van te voren bestellen en als het geen moeite is ophalen bij winkel X.

Re: PostNL maakt me woest

Geplaatst: 27 jan 2019 14:39
door renewouters
MadmanCreatives schreef:
26 jan 2019 15:32

Kwaliteit van postnl keldert achteruit. Ik zou iedere online winkel willen oproepen om niets meer te versturen via postnl en te kiezen voor een andere pakketdienst.
Gewoon niets meer online bestellen. Niets schijnt aan te komen als je dit forum moet geloven.

Re: PostNL maakt me woest

Geplaatst: 27 jan 2019 14:44
door grun
Als je een gratis account bij PostNL aanmaakt krijg je altijd een berichtje als ze post of een pakje voor je hebben. Compleet met foto van de brief of pakje.

Re: PostNL maakt me woest

Geplaatst: 27 jan 2019 15:27
door NeoDutchio
Lowieze schreef:
27 jan 2019 12:26
jonis schreef:
27 jan 2019 12:15
Je zou eens wat aan je angermanagement moeten doen.


Verder zou ik iedere bolpuntcomcommer eens willen oproepen; koop eens wat in een stenen winkel.
Buitenlucht is goed voor je frustraties.....en misschien gebeurt er ook eens wat aan de leegstand in de winkelcentra

Het gaat hier om een klacht over het koeriersbedrijf, niet over het leverende bedrijf.
Ik denk dat de tijd dat de winkels en hun magazijnen vol liggen met spullen achter ons ligt en niet meer terug komt. Zou ook veel te duur worden, zouden we daar weer over klagen.
Het koeriersbedrijf levert in opdracht van het leverende bedrijf. Als die aangeven dat het persoonlijk overhandigd moet worden of als er voor getekend moet worden, dan ligt de fout natuurlijk niet bij het koeriersbedrijf.

Re: PostNL maakt me woest

Geplaatst: 27 jan 2019 16:04
door Lowieze
NeoDutchio schreef:
27 jan 2019 15:27
Lowieze schreef:
27 jan 2019 12:26
jonis schreef:
27 jan 2019 12:15
Je zou eens wat aan je angermanagement moeten doen.


Verder zou ik iedere bolpuntcomcommer eens willen oproepen; koop eens wat in een stenen winkel.
Buitenlucht is goed voor je frustraties.....en misschien gebeurt er ook eens wat aan de leegstand in de winkelcentra

Het gaat hier om een klacht over het koeriersbedrijf, niet over het leverende bedrijf.
Ik denk dat de tijd dat de winkels en hun magazijnen vol liggen met spullen achter ons ligt en niet meer terug komt. Zou ook veel te duur worden, zouden we daar weer over klagen.
Het koeriersbedrijf levert in opdracht van het leverende bedrijf. Als die aangeven dat het persoonlijk overhandigd moet worden of als er voor getekend moet worden, dan ligt de fout natuurlijk niet bij het koeriersbedrijf.

Dan zou TS niet verbaasd moeten zijn dat het niet bij de buren is afgeleverd. Dus neem aan dat dat wel een mogelijkheid was.

Re: PostNL maakt me woest

Geplaatst: 27 jan 2019 16:08
door NeoDutchio
Lowieze schreef:
27 jan 2019 16:04
Dan zou TS niet verbaasd moeten zijn dat het niet bij de buren is afgeleverd. Dus neem aan dat dat wel een mogelijkheid was.
Inderdaad, het is klagen over niets. PostNL zou moeten klagen dat er weer een ontvanger niet thuis is en er dus geen geld verdiend is.

Re: PostNL maakt me woest

Geplaatst: 28 jan 2019 06:54
door Bob Schurkjens
PostNL verdient gewoon hoor. Niets aan het handje. Alleen de zzp-bezorger krijgt €0,00 van PostNL voor zijn bezorgpoging.

Re: PostNL maakt me woest

Geplaatst: 28 jan 2019 08:47
door grun
Nee, dat denk ik niet. Hier wordt alles netjes door PostNL bezorgd en derhalve ben ik zeer tevreden.

Re: PostNL maakt me woest

Geplaatst: 28 jan 2019 18:15
door sibora
Ik was in Duitsland voor iemand die overleden was , mijn sleutels vergeten . Zijn opgestuurd zelfs met verzekering , Adres juist , postcode juist , stad juist enz . Tot mijn verwondering terug naar verzender Duitsland . Kon die postbode niet lezen ? in een vreemde brievenbus geflikkerd ? Kosten tot nu toe 30 euro . Nog erger ; brievenpost bestelling Amazon Duitsland , Raden maar ; ook niet aangekomen Foetsie
Pluim voor Amazon krijg mijn geld terug .Daar ik thuis ook postbode moet spelen voor post die bestemd was voor andere mensen om die brieven maar weer weg te brengen , en dat week na week . Brief van mij zelf naar verzekering ; nimmer aangekomen . Ga zo maar door !
Post nl ; neem mensen in dienst die kunnen lezen , of stuur ze naar een brillenzaak !

Re: PostNL maakt me woest

Geplaatst: 28 jan 2019 18:54
door renewouters
sibora schreef:
28 jan 2019 18:15
Ik was in Duitsland voor iemand die overleden was , mijn sleutels vergeten . Zijn opgestuurd zelfs met verzekering , Adres juist , postcode juist , stad juist enz . Tot mijn verwondering terug naar verzender Duitsland . Kon die postbode niet lezen ? in een vreemde brievenbus geflikkerd ? Kosten tot nu toe 30 euro . Nog erger ; brievenpost bestelling Amazon Duitsland , Raden maar ; ook niet aangekomen Foetsie
Pluim voor Amazon krijg mijn geld terug .Daar ik thuis ook postbode moet spelen voor post die bestemd was voor andere mensen om die brieven maar weer weg te brengen , en dat week na week . Brief van mij zelf naar verzekering ; nimmer aangekomen . Ga zo maar door !
Post nl ; neem mensen in dienst die kunnen lezen , of stuur ze naar een brillenzaak !
Als ik zie hoe jij bovenstaande tekst hebt geschreven kan je misschien achter aan de rij aansluiten bij de cursus en de brillenzaak....

Re: PostNL maakt me woest

Geplaatst: 28 jan 2019 19:02
door Nijogeth
Wat heeft het voor nut om die mensen naar de brillenwinkel te sturen? Daar leert men toch helemaal niet lezen?

Re: PostNL maakt me woest

Geplaatst: 28 jan 2019 21:42
door moederslink
Ik word er eerlijk gezegd een beetje moe van : er wordt zoveel geklaagd over welke pakketvervoerder dan ook.

Er worden miljoenen pakjes verstuurd en ja het is k*** als het niet wordt bezorgd , elders wordt gedumpt of zogenaamd wel is bezorgd.
Het gaat, relatief gezien, juist hartstikke goed , gezien het mega grote aantal pakketten.

En Radar doet hier toch niets mee. :(

Ik weet het niet maar zijn er eigenlijk eigen klachtenfora over bv POST.NL of DHL bezorgers ?
En ik denk toch ook dat het merendeel vd klachten over de bezorger zelf gaat en die zal zo.n forum waarschijnlijk toch ook niet lezen of doet er verder toch niets mee.