Bamboekussen.com levert niet
Geplaatst: 29 jan 2019 18:33
Op 19 januari j.l. via www.bamboekussen.com 2 bamboekussens besteld en betaald.
Levering bleef echter uit.
Vorige week minstens 15 x gebeld waarbij 2 x werd beloofd binnen een uur terug te bellen en 1 x werd toegezegd dat nav mijn mail waarin ik mij beroep op de ontbinding van een aankoop tijdens de bedenktijd werd mij verteld dat ze dat bericht hadden ontvangen en via Mollie Payments al opdracht voor de creditering hadden gegeven en dat ook nog via de mail bevestigd zou worden.
Bij alle andere pogingen om met ze in contact te komen kreeg ik steeds de voicemail, op mail werd niet gereageerd en ook de whatsapp werd niets mee gedaan.
Vanmiddag heb ik gebeld en toen werd er zowaar opgenomen maar leek wel of zodra ik mijn naam zei, er aan de andere kant van de lijn werd gedaan of de verbinding slecht was. Nogmaals gebeld, ook met een ander telefoonnummer maar helaas; voicemail.
Ik voel mij op zijn zachts gezegd dus belazerd.
Hoe kan ik alsnog mijn geld terug krijgen?
Nou heb ik toch al best vaak online dingen aangeschaft, maar dit heb ik helaas niet eerder meegemaakt.
Helaas heeft dit bedrijf geen thuiswinkel waarborg. Had ik van tevoren naar moeten kijken, maar helaas, dom dom dom!
Toch hoop ik dat iemand mij hier mee verder kan helpen teneinde ik toch mijn geld terug krijg.
Ik hoop dat het gaat lukken mijn geld terug te krijgen, alvast bedankt voor de hulp!
gr. Araucaria
Levering bleef echter uit.
Vorige week minstens 15 x gebeld waarbij 2 x werd beloofd binnen een uur terug te bellen en 1 x werd toegezegd dat nav mijn mail waarin ik mij beroep op de ontbinding van een aankoop tijdens de bedenktijd werd mij verteld dat ze dat bericht hadden ontvangen en via Mollie Payments al opdracht voor de creditering hadden gegeven en dat ook nog via de mail bevestigd zou worden.
Bij alle andere pogingen om met ze in contact te komen kreeg ik steeds de voicemail, op mail werd niet gereageerd en ook de whatsapp werd niets mee gedaan.
Vanmiddag heb ik gebeld en toen werd er zowaar opgenomen maar leek wel of zodra ik mijn naam zei, er aan de andere kant van de lijn werd gedaan of de verbinding slecht was. Nogmaals gebeld, ook met een ander telefoonnummer maar helaas; voicemail.
Ik voel mij op zijn zachts gezegd dus belazerd.
Hoe kan ik alsnog mijn geld terug krijgen?
Nou heb ik toch al best vaak online dingen aangeschaft, maar dit heb ik helaas niet eerder meegemaakt.
Helaas heeft dit bedrijf geen thuiswinkel waarborg. Had ik van tevoren naar moeten kijken, maar helaas, dom dom dom!
Toch hoop ik dat iemand mij hier mee verder kan helpen teneinde ik toch mijn geld terug krijg.
Ik hoop dat het gaat lukken mijn geld terug te krijgen, alvast bedankt voor de hulp!
gr. Araucaria