Hoge raad
Geplaatst: 19 feb 2019 16:39
Ik heb in 2010 ( ja dat is even geleden) een t-mobile all in abbonement afgesloten.
echter heb ik dit niet kunnen betalen op een gegeven moment en ben toen afgeloten.
( dit was een all in abonement waar ik het toestel gratis van kreeg) echter toen kreeg ik afsluitkosten voor mijn kiezen van om en nabij 850 euro boven op de kosten van de maanden die ik achterliep. dit is dus bij een deurwaarder terecht gekomen Intrum.
daar heb ik in de periode van 2010 tot begin 2012 250 betaald.
toen zijn ze me een tijd kwijt geweest en kreeg ik pas weer brieven in 2017.
dit ben ik toen gaan betalen de schuld was inmiddels 2500 euro totaal waarvan ik inmiddels dus 1250 heb afgelost.
echter kwam ik er vorig jaar achter dat de hoge raad in opspraak was geweest en wou ik me daar ook op beroepen.
nu heb ik consumenten claim al een claim neergelegd en ook Intrum is daar al bijna een jaar van op de hoogte.
nu kom ik dus niet verder dat ze me 750 willen terug betalen.
dit vind ik dus niet acceptabel want ik heb me beroepen op de hoge raad.
en we zijn inmiddels al 9 maanden verder maar kom niks verder met hun.
ik zou graag van hun gewoon me geld willen terug ontvangen en de rest van de overige claim bij t-mobile neerleggen.
want hun leven de conclusie van de hoge raad niet na.
ook al heb ik alles van consumenten claim (jip en janneke versie voor ze meegestuurd.)
graag zie ik dus ook een oplossing
echter heb ik dit niet kunnen betalen op een gegeven moment en ben toen afgeloten.
( dit was een all in abonement waar ik het toestel gratis van kreeg) echter toen kreeg ik afsluitkosten voor mijn kiezen van om en nabij 850 euro boven op de kosten van de maanden die ik achterliep. dit is dus bij een deurwaarder terecht gekomen Intrum.
daar heb ik in de periode van 2010 tot begin 2012 250 betaald.
toen zijn ze me een tijd kwijt geweest en kreeg ik pas weer brieven in 2017.
dit ben ik toen gaan betalen de schuld was inmiddels 2500 euro totaal waarvan ik inmiddels dus 1250 heb afgelost.
echter kwam ik er vorig jaar achter dat de hoge raad in opspraak was geweest en wou ik me daar ook op beroepen.
nu heb ik consumenten claim al een claim neergelegd en ook Intrum is daar al bijna een jaar van op de hoogte.
nu kom ik dus niet verder dat ze me 750 willen terug betalen.
dit vind ik dus niet acceptabel want ik heb me beroepen op de hoge raad.
en we zijn inmiddels al 9 maanden verder maar kom niks verder met hun.
ik zou graag van hun gewoon me geld willen terug ontvangen en de rest van de overige claim bij t-mobile neerleggen.
want hun leven de conclusie van de hoge raad niet na.
ook al heb ik alles van consumenten claim (jip en janneke versie voor ze meegestuurd.)
graag zie ik dus ook een oplossing