Problemen met Vodafone en Ziggo
Geplaatst: 24 feb 2019 16:35
Anderhalf jaar geleden kon ik mijn abonnement voor de mobiele telefoon vervangen en ben ik bij Vodafone binnen gelopen voor een nieuw abonnement met telefoon. Leuke abonnementen hebben ze en ook mijn alles-in-een- abonnement voor TV-internet- bellen kon goedkoper in combinatie met dit Vodafone abonnement.
Echter helaas is dit het slechtste ontvangst wat ik ooit gehad heb.
Bij Ziggo ging het een en ander mis met installatie en ook daarna de nodige problemen, maar moet ze nageven ze doen wel moeite om het op te lossen, maar we hebben helaas ook de nodige alternatieven moeten bedenken door dingen die hier niet goed werken.
Ondertussen heb ik al modem nummer 4 en heel wat monteurs gehad.
Mijn grootste probleem ligt echter bij Vodafone. Mijn mobiele telefoon heeft hier binnenshuis nauwelijks bereik, bij contact met Vodafone krijg ik steevast antwoord wifibellen en als dit niet werkt moet ik bij Ziggo zijn.
Zoals ik al zei heb ik al modem nummer 4 en staat et zelfs een wifi-vetsterker op de eetkamertafel.
Maar helaas de mobiele telefoon werkt wanneer hij er zin in heeft en anders niet.
Vanwege wifibellen verwijst Vodafone dat weer naar Ziggo en Ziggo verwijst naar Vodafone. Het is toch één bedrijf?
Ondertussen al die tijd al een hotline met Ziggo en Klaske van de klachtenafdeling heeft me al als alternatief onbeperkt vast bellen aangeboden voor een jaar om
dit probleem te ondervangen. Ontzettend lief, maar blijf het wel vreemd vinden dat ze aangeven een bedrijf te zijn, niet samen werken en Ziggo dus uiteindelijk het probleem van Vodafone oplost. Daarin wel een pluim voor Klaske!
Dit weekend helaas storing op de vaste telefoon, zelf wegens operatie nekhernia vooral aan de bank gekluisterd en vooral druk met het proberen contact te krijgen met mijn vriend via de mobiele telefoon en nee, vandaag heeft die er nauwelijks zin in en dus gaat deze dag vrij stil voorbij en loopt de frustratie op.
Bij melden probleem kom ik bij Vodaofon eniet verder dan een chat en pas bij chat nummer 3 wordt er echt geluisterd en een melding gemaakt, maar komt daar een oplossing uit?
Mijn ervaring is dat er dan op afstamd naar verbinding gekeken wordt en als dat er goed uit ziet is voor hen het probleem opgelost, maar blijft voor mij bestaan.
Hoe komt er eens een oplossing dat Vodafone en Ziggo samen naar het probleem gaan kijken, Vodafone niet steevast wifibellen benoemt en naar Ziggo verwijst en Ziggo voor mobiel niet steeds naar Vodafone verwijst.
Wanneer gaat een bedrijf dat zegt samen te werken eens samen naar het probleem krijgen en kan ik echt genieten van mijn onbeperkt bellen abonnement bij Vodafone, want weet je, dan kan er verder eens een storing zijn, maar heb ik gewoon een backup en was mijn emmer nu niet zover over gelopen.
Mijn geduld is aardig op en door dit heen en weer gedoe heb ik er zo’n moeite mee gelregen met name naar Vodafone toe aan te geven dat het niet werkt, want nee ook het wifi- bellen is niet de oplossing in deze .
Voor nu door storing in de vaste lijn en veel mislukte belletjes met mijn vriend waarbij de telefoon wel overgaat, maar we elkaar niet kunnen verstaan vooral een stil weekend op de bank, hopende dat ik komende week mijn belafspraken wel gewoon door kan zetten en ja, daar ik nu niet erg mobiel ben, ben ik vooral zeer onthand daar ik alleen woon
Echter helaas is dit het slechtste ontvangst wat ik ooit gehad heb.
Bij Ziggo ging het een en ander mis met installatie en ook daarna de nodige problemen, maar moet ze nageven ze doen wel moeite om het op te lossen, maar we hebben helaas ook de nodige alternatieven moeten bedenken door dingen die hier niet goed werken.
Ondertussen heb ik al modem nummer 4 en heel wat monteurs gehad.
Mijn grootste probleem ligt echter bij Vodafone. Mijn mobiele telefoon heeft hier binnenshuis nauwelijks bereik, bij contact met Vodafone krijg ik steevast antwoord wifibellen en als dit niet werkt moet ik bij Ziggo zijn.
Zoals ik al zei heb ik al modem nummer 4 en staat et zelfs een wifi-vetsterker op de eetkamertafel.
Maar helaas de mobiele telefoon werkt wanneer hij er zin in heeft en anders niet.
Vanwege wifibellen verwijst Vodafone dat weer naar Ziggo en Ziggo verwijst naar Vodafone. Het is toch één bedrijf?
Ondertussen al die tijd al een hotline met Ziggo en Klaske van de klachtenafdeling heeft me al als alternatief onbeperkt vast bellen aangeboden voor een jaar om
dit probleem te ondervangen. Ontzettend lief, maar blijf het wel vreemd vinden dat ze aangeven een bedrijf te zijn, niet samen werken en Ziggo dus uiteindelijk het probleem van Vodafone oplost. Daarin wel een pluim voor Klaske!
Dit weekend helaas storing op de vaste telefoon, zelf wegens operatie nekhernia vooral aan de bank gekluisterd en vooral druk met het proberen contact te krijgen met mijn vriend via de mobiele telefoon en nee, vandaag heeft die er nauwelijks zin in en dus gaat deze dag vrij stil voorbij en loopt de frustratie op.
Bij melden probleem kom ik bij Vodaofon eniet verder dan een chat en pas bij chat nummer 3 wordt er echt geluisterd en een melding gemaakt, maar komt daar een oplossing uit?
Mijn ervaring is dat er dan op afstamd naar verbinding gekeken wordt en als dat er goed uit ziet is voor hen het probleem opgelost, maar blijft voor mij bestaan.
Hoe komt er eens een oplossing dat Vodafone en Ziggo samen naar het probleem gaan kijken, Vodafone niet steevast wifibellen benoemt en naar Ziggo verwijst en Ziggo voor mobiel niet steeds naar Vodafone verwijst.
Wanneer gaat een bedrijf dat zegt samen te werken eens samen naar het probleem krijgen en kan ik echt genieten van mijn onbeperkt bellen abonnement bij Vodafone, want weet je, dan kan er verder eens een storing zijn, maar heb ik gewoon een backup en was mijn emmer nu niet zover over gelopen.
Mijn geduld is aardig op en door dit heen en weer gedoe heb ik er zo’n moeite mee gelregen met name naar Vodafone toe aan te geven dat het niet werkt, want nee ook het wifi- bellen is niet de oplossing in deze .
Voor nu door storing in de vaste lijn en veel mislukte belletjes met mijn vriend waarbij de telefoon wel overgaat, maar we elkaar niet kunnen verstaan vooral een stil weekend op de bank, hopende dat ik komende week mijn belafspraken wel gewoon door kan zetten en ja, daar ik nu niet erg mobiel ben, ben ik vooral zeer onthand daar ik alleen woon