Help: onze telefoon werkt al meer dan en maand niet(goed)
Geplaatst: 24 feb 2019 22:36
Hallo forum, wij hebben nu ruim 1 jaar een glasvezel aansluiting met een abbo voor internet en telefoon(voip) bij Fiber.
in 2018 hebben we al een aantal malen telefoon storingen gehad, soms dagen lang gehele uitval en soms niet kunnen bellen.
Nu hebben we al meer dan een maand geen goed werkende telefoon want we kunnen niet zelf bellen, gelukkig wel gebeld worden.
Vele contacten met helpdesk, myfiber internet contacten en vele beloftes: "ik skype ze direct en dan", ik neem direct contact met ze op",
"u krijgt de hoogste prioriteit voor behandeling en oplossing" etc, etc, is er door het technisch bureau geen oplossing voor onze telefoon....
Nog even vermelden dat onze apparatuur en die van Fiber goed werkt volgens de info van Fiber....
ook kan ik zelf in het Fritzbox! Box 5490FP zien dat alles goed staat en dat er een uitbel "storing is.
Ons contract loop nog tot januari 2020.
Wie weet goede raad en wat te doen
in 2018 hebben we al een aantal malen telefoon storingen gehad, soms dagen lang gehele uitval en soms niet kunnen bellen.
Nu hebben we al meer dan een maand geen goed werkende telefoon want we kunnen niet zelf bellen, gelukkig wel gebeld worden.
Vele contacten met helpdesk, myfiber internet contacten en vele beloftes: "ik skype ze direct en dan", ik neem direct contact met ze op",
"u krijgt de hoogste prioriteit voor behandeling en oplossing" etc, etc, is er door het technisch bureau geen oplossing voor onze telefoon....
Nog even vermelden dat onze apparatuur en die van Fiber goed werkt volgens de info van Fiber....
ook kan ik zelf in het Fritzbox! Box 5490FP zien dat alles goed staat en dat er een uitbel "storing is.
Ons contract loop nog tot januari 2020.
Wie weet goede raad en wat te doen