xs4all zomer actie
Geplaatst: 20 jul 2004 17:51
De internet provider xs4all heeft een zomer aktie met heldere voorwaarden.
Als je voor 31 juli een adsl abonnement afsluit krijg je dit tot 1 september
gratis, geen aansluitkosten en gratis modem.
Volgens de xs4all voorwaarden wordt de facturatie gewoon opgestart maar
wordt binnen 1 week nadat de eerste factuur succesvol is geind het volledige
bedrag, inclusief KPN deel van het abonnement, op de rekening terug gestort.
Inmiddels heb ik de tweede factuur binnen maar nog niks op m'n rekening
teruggestort gekregen.
Vandaag even contact opgenomen met xs4all.
Het blijkt dat de voorwaarden zijn veranderd. Men heeft echter op geen
enkele manier (brief, email, website, telefoon) de moeite genomen de klant
daarvan op de hoogte te brengen.
Op de website van xs4all wordt nog steeds met de oude voorwaarden geschermt.
Het bedrag wordt nu pas in september, welke september, het is eeuwig
september, kan of wil men niet
zeggen, teruggestort.
In het verleden heb ik me dood geergerd aan de werkwijze van mijn vorige
provider, chello, en meende met xs4all een meer betrouwbare keuze te hebben
gemaakt, tevergeefs blijkt nu.
Ik moet zeggen dat als de nieuwe voorwaarden vanaf het begin hadden gegolden
ik het abonnement ook genomen zou hebben maar ik vraag me keer op keer af
waarom speciaal in de internet branche men tussentijds, eenzijdig en zonder,
of last minute, kennisgeving de voorwaarden en/of prijzen verandert.
Hierbij tevens als bijlage de pagina op de xs4all website van vandaag 20
juli 2004 met de voorwaarden van de zomeractie.
http://www.xs4all.nl/adsl/actie_zomer2004_faq.php
Met vriendelijke groet,
Fake
Als je voor 31 juli een adsl abonnement afsluit krijg je dit tot 1 september
gratis, geen aansluitkosten en gratis modem.
Volgens de xs4all voorwaarden wordt de facturatie gewoon opgestart maar
wordt binnen 1 week nadat de eerste factuur succesvol is geind het volledige
bedrag, inclusief KPN deel van het abonnement, op de rekening terug gestort.
Inmiddels heb ik de tweede factuur binnen maar nog niks op m'n rekening
teruggestort gekregen.
Vandaag even contact opgenomen met xs4all.
Het blijkt dat de voorwaarden zijn veranderd. Men heeft echter op geen
enkele manier (brief, email, website, telefoon) de moeite genomen de klant
daarvan op de hoogte te brengen.
Op de website van xs4all wordt nog steeds met de oude voorwaarden geschermt.
Het bedrag wordt nu pas in september, welke september, het is eeuwig
september, kan of wil men niet
zeggen, teruggestort.
In het verleden heb ik me dood geergerd aan de werkwijze van mijn vorige
provider, chello, en meende met xs4all een meer betrouwbare keuze te hebben
gemaakt, tevergeefs blijkt nu.
Ik moet zeggen dat als de nieuwe voorwaarden vanaf het begin hadden gegolden
ik het abonnement ook genomen zou hebben maar ik vraag me keer op keer af
waarom speciaal in de internet branche men tussentijds, eenzijdig en zonder,
of last minute, kennisgeving de voorwaarden en/of prijzen verandert.
Hierbij tevens als bijlage de pagina op de xs4all website van vandaag 20
juli 2004 met de voorwaarden van de zomeractie.
http://www.xs4all.nl/adsl/actie_zomer2004_faq.php
Met vriendelijke groet,
Fake