LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Prijs op website KLM niet beschikbaar
Prijs op website KLM niet beschikbaar
Al enige dagen probeer ik op de website van KLM een vlucht te boeken. Steeds krijg ik de foutmelding 'Helaas ging er iets mis'.
Uiteindelijk maar contact opgenomen met de klantenservice. Deze geeft aan dat zij deze vlucht wel voor mij kunnen boeken, maar tegen een hogere prijs (130%!), omdat de prijs van de terugvlucht die ik op mijn scherm zie 'niet bestaat'. Volgens hen wordt dit veroorzaakt doordat de beschikbaarheid en daarmee het tarief net zijn veranderd, en het systeem daarom geen boeking toelaat. Het lukt me echter al dagen niet om deze vlucht te boeken...!
Na contact met de klantenservice heb ik nog 3 andere opties voor terugvluchten (met dezelfde prijs) geprobeerd te boeken. Dit lukte in geen van de gevallen. 'Toevallig' ook 'net' niet meer beschikbaar....?
Ook de dag nadat ik contact had met de klantenservice wordt de vlucht nog steeds op de website aangeboden voor de 'oude' prijs (en is dus niet online boekbaar). Het lijkt erop dat KLM alleen nog telefonische boekingen wenst zodat tickets voor hogere prijzen dan op de website verkocht kunnen worden.
Ik vind het erg misleidend dat de prijzen op de website niet actueel zijn en dat je bent genoodzaakt de klantenservice te bellen om te informeren naar de 'echte' prijs.
Uiteindelijk maar contact opgenomen met de klantenservice. Deze geeft aan dat zij deze vlucht wel voor mij kunnen boeken, maar tegen een hogere prijs (130%!), omdat de prijs van de terugvlucht die ik op mijn scherm zie 'niet bestaat'. Volgens hen wordt dit veroorzaakt doordat de beschikbaarheid en daarmee het tarief net zijn veranderd, en het systeem daarom geen boeking toelaat. Het lukt me echter al dagen niet om deze vlucht te boeken...!
Na contact met de klantenservice heb ik nog 3 andere opties voor terugvluchten (met dezelfde prijs) geprobeerd te boeken. Dit lukte in geen van de gevallen. 'Toevallig' ook 'net' niet meer beschikbaar....?
Ook de dag nadat ik contact had met de klantenservice wordt de vlucht nog steeds op de website aangeboden voor de 'oude' prijs (en is dus niet online boekbaar). Het lijkt erop dat KLM alleen nog telefonische boekingen wenst zodat tickets voor hogere prijzen dan op de website verkocht kunnen worden.
Ik vind het erg misleidend dat de prijzen op de website niet actueel zijn en dat je bent genoodzaakt de klantenservice te bellen om te informeren naar de 'echte' prijs.
-
Re: Prijs op website KLM niet beschikbaar
Verwijder de cookies eens of probeer een andere browser. Het probleem dat je beschrijft lijkt op een probleem tussen server en browser.
Kan je hem niet boeken met Dreizen of Schipholtickets?
Ik heb het op 3 verschillende devices geprobeerd met Chrome, Edge, incognitomodus.. cookies en geschiedenis gewist..
Over welke vlucht, datum en tijd hebben we het dan ?
Het betreft een reis van 10-24 nov. De bovenste is de heenvlucht en daaronder staan de mogelijke terugvluchten :
..zijn helaas niet te boeken. Alleen KLM en Swiss Air lijken op deze route te vliegen.
..zijn helaas niet te boeken. Alleen KLM en Swiss Air lijken op deze route te vliegen.
-
Waar gaat het dan precies fout?
Zelf gebruik ik de KLM Android app en ik kan bv de vlucht terug van 08:27 icm de door u aangegeven heenvlucht wel selecteren voor totaal 638 euro
Zelf gebruik ik de KLM Android app en ik kan bv de vlucht terug van 08:27 icm de door u aangegeven heenvlucht wel selecteren voor totaal 638 euro
Na het invullen van de persoonsgegevens komt er een foutmelding en word ik weer naar de startpagina geleid.
-
Net met Android App en fictieve gegevens geprobeerd te boeken. Bij het openen van het betaalscherm van mijn bankapp ben ik gestopt. Die route werkt dus wel dus advies is om dat te proberen. Verwacht niet veel anders van eventuele iOS app als die er is.
Lukt de terugvlucht om 12:44u ook via de app? Bij mij niet..
-
Er zijn 2 opties om 12.44 maar ik neem aan dat u die zonder toeslag bedoelt. Ja.. Dat lukt me ook tot aan betaalscherm.
- Bijlagen
-
- IMG_20190303_214213.jpg (52.04 KiB) 1448 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?