LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] CZ twijfelt aan mijn verstandelijk vermogen

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: CZ twijfelt aan mijn verstandelijk vermogen

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Prima verhaal, ik begreep dat U belde en met spraakgebrek kan dat door sommige verkeerd beoordeeld worden.

Met C.Z. voortaan mailen en niet bellen, U heeft tenminste bewijs en zij kunnen het niet meer verkeerd begrijpen of moeten als niet voldoende duidelijk een vraag stellen voor toelichting.

Ook voor mensen met Dialect is dit vaak een oplossing, kon iemand nauwelijks verstaan, en per Whats App ging prima!
Gewoon even specificatie van dit bedrag vragen en je kunt rustig uitzoeken of dit terecht niet vergoed is of gewoon foutje.

Vaak komen facturen veel later binnen en als die binnen komen als je opgenomen bent in Langdurige zorg pakken ze wel vaker de verkeerde periode.... niet factuur maar behandel datum is bepalend of je in Langdurige of gewoon thuis zat voor deze oude behandeling.... die fout maken ze veel vaker, ook de andere verzekeraars!

Gesloten