Slechte ervaring met Bruynzeel Keukens! LET OP!!
Geplaatst: 12 mar 2019 21:12
Heb een appartement gekocht in Amsterdam hierbij zat een tegoed van € 10.000,- om een keuken uit te zoeken bij Bruynzeel. Was iets laat met de aankoop en wou de keuken ergens anders in het appartement hebben. De aannemer wou dit wel doen maar dan moest ik de keuken wel bij de Bruynzeel bestellen. Zo gedaan. Alles uitgezocht, aanzienlijk over het budget heen gegaan. Kocht voor uiteindelijk € 25.900 een keuken.
12-7-2018 alles 100% betaald anders zouden ze de dag daarna niet komen leveren. Nog gebeld of alles compleet was. Ja dit was het geval en moest nu wel met spoed overmaken. Zo gevraagd zo gedaan.
13-7-2018 incomplete levering keuken blad was nog niet binnen. Enkele planken en het hang en sluitwerk. Plaatsing afgesproken op 16-7-2018
16-7-2018 niemand gezien niemand gehoord. Ook na het er achteraan bellen niemand wist ergens van. Later op de dag bleek dat er een monteur ziek was geworden oid.
De dagen hierna veel gebeld en gemaild, communiceren is niet hun beste kant. Uiteindelijk een nieuwe datum. We blijven positief en willen graag de keuken geplaatst hebben. Na overleg is: 23-7-2018 de nieuwe datum.
23-7-2018, wederom niemand.
Overigens is het keukenblad en het hang en sluitwerk ook nog niet geleverd. Dus de keuken nog steeds incompleet.
Na veel bellen en mailen eindelijk weer een nieuwe datum gekregen.
17-8-2018 is de keuken half geplaatst. Apperatuur niet aangesloten, hang en sluitwerk was er niet. Het keukenblad gelukkig wel. Niet alles kasten zijn geplaatst. kortom een halve keuken.
Nu heel veel gebeld en gemaild en komt er dan eindelijk een servicemonteur kijken op 4 -12-2018
4-12-2018 de monteur loopt uit met zijn planning. Komt morgen.
5-12-2018 in de ochtend komt er een monteur. Wij spreken wat zaken door en alles zal snel geregeld worden.
in de tussen tijd weer een paar keer gebeld en gemaild. Dat het nu toch allemaal erg lang duurt. Geen reacties. Ze belde wel een keer of ik mijn keuken aan wou passen?! Heb toen uitgelegd dat er nog een paar dingen moeten gebeuren, zeker geen aanpassingen.
12-3-2019 ontvang ik een brief dat ik op 19-3-2019 spullen op kan komen halen in Haarlem. De keuken is geplaatst in Amsterdam.
Kortom ik ben ruim 9 maanden verder. Mijn keuken in incompleet en heb alles betaald en ben er heel druk mee geweest. Zoals u heeft kunnen lezen kan ik Bruynzeel niemand aanbevelen, ook mijn grootste vijand niet
Ben benieuwd hoe ze dit gaan compenseren, ik hou jullie op de hoogte.
12-7-2018 alles 100% betaald anders zouden ze de dag daarna niet komen leveren. Nog gebeld of alles compleet was. Ja dit was het geval en moest nu wel met spoed overmaken. Zo gevraagd zo gedaan.
13-7-2018 incomplete levering keuken blad was nog niet binnen. Enkele planken en het hang en sluitwerk. Plaatsing afgesproken op 16-7-2018
16-7-2018 niemand gezien niemand gehoord. Ook na het er achteraan bellen niemand wist ergens van. Later op de dag bleek dat er een monteur ziek was geworden oid.
De dagen hierna veel gebeld en gemaild, communiceren is niet hun beste kant. Uiteindelijk een nieuwe datum. We blijven positief en willen graag de keuken geplaatst hebben. Na overleg is: 23-7-2018 de nieuwe datum.
23-7-2018, wederom niemand.
Overigens is het keukenblad en het hang en sluitwerk ook nog niet geleverd. Dus de keuken nog steeds incompleet.
Na veel bellen en mailen eindelijk weer een nieuwe datum gekregen.
17-8-2018 is de keuken half geplaatst. Apperatuur niet aangesloten, hang en sluitwerk was er niet. Het keukenblad gelukkig wel. Niet alles kasten zijn geplaatst. kortom een halve keuken.
Nu heel veel gebeld en gemaild en komt er dan eindelijk een servicemonteur kijken op 4 -12-2018
4-12-2018 de monteur loopt uit met zijn planning. Komt morgen.
5-12-2018 in de ochtend komt er een monteur. Wij spreken wat zaken door en alles zal snel geregeld worden.
in de tussen tijd weer een paar keer gebeld en gemaild. Dat het nu toch allemaal erg lang duurt. Geen reacties. Ze belde wel een keer of ik mijn keuken aan wou passen?! Heb toen uitgelegd dat er nog een paar dingen moeten gebeuren, zeker geen aanpassingen.
12-3-2019 ontvang ik een brief dat ik op 19-3-2019 spullen op kan komen halen in Haarlem. De keuken is geplaatst in Amsterdam.
Kortom ik ben ruim 9 maanden verder. Mijn keuken in incompleet en heb alles betaald en ben er heel druk mee geweest. Zoals u heeft kunnen lezen kan ik Bruynzeel niemand aanbevelen, ook mijn grootste vijand niet
Ben benieuwd hoe ze dit gaan compenseren, ik hou jullie op de hoogte.