LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gehoorwinkel mag maar een keer per maand facturen naar verzekeraar sturen

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
Anita deRuwe
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 mar 2019 15:22

Gehoorwinkel mag maar een keer per maand facturen naar verzekeraar sturen

Ongelezen bericht door Anita deRuwe »

Op 13-02-2019 gehoortoestellen gekocht bij van Boxtel gehoorwinkel, kosten 368 euro. Zij zouden rechtstreeks de factuur opsturen naar de zorgverzekering. Dit heb ik zelf ook nog gedaan op verzoek van hen.
Binnen 2 weken heb ik de rekening betaald. Maar tot mijn verbazing werd de aanvraag afgewezen door zorgverzekeraar omdat de zorgverlener factuur nog niet had ingestuurd.
Na contact opgenomen te hebben met van Boxtel kreeg ik te horen dat zij maar 1 x per maand de facturen mogen opsturen van de zorgverzekeraar???Gebeld met zorgverzekeraar, niet een eenduidig antwoord gekregen, de ene zegt je de andere zegt nee. verschillende keren gebeld met van Boxtel, geen actie.
We zijn nu een maand verder maar factuur nog niet opgestuurd door ze. Op min vraag waarom dit niet verteld word bij koop, tja anders ontstaat er onrust...
Nu stres bij mij omdat mijn vaste lasten wel doorgaan.
Komt dit bekend voor?
Laatst gewijzigd door Radar op 14 mar 2019 09:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ten behoeve van duidelijkheid / leesbaarheid.

Lady1234
Berichten: 27168
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Gehoorwinkel mag maar een keer per maand facturen naar verzekeraar sturen

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Maar zou die € 368 dan ook nog vergoed worden door de verzekeraar? Is dat niet uw eigen bijdrage?

criticus2
Berichten: 1105
Lid geworden op: 06 sep 2018 12:38

Re: Gehoorwinkel mag maar een keer per maand facturen naar verzekeraar sturen

Ongelezen bericht door criticus2 »

klinkt mij als onzinnig excuus in de oren. Zelfs al zou dat zo zijn dan is het logische moment eind van de maand, of begin van de nieuwe. Dat is beide al gepasseerd.

Gesloten